Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Det syns jeg er fortidlig jenta mi fikk da ho var 4 år
Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Når man tar hull i ørene på så små barn så gjør man det kun av egoistiske grunner. Man selv syns det er søtt, fint....? Jeg ville aldri piercet mitt barn, av den grunnen. Hadde vurdert det den dagen barnet selv hadde bedt om det. Men da skal barnet være stort nok til å fatte at man ikke skal drive å pille på ny piercede ører med skitne fingre osv.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg fikk selv da jeg var tre, maste veldig om det... Så jeg synes det er fint, og helt greit når barnet vil det selv. 1-2 år er litt tidlig synes jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 jenta mi på 4 ønsket seg det til 4 årsdagen syns ikke jeg kunne nekte henne det,var det egoistisk el? hun smilte fra øre til øre etterpå
Laybik Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg synes det er for tidlig, jeg vil vente til skolealder. Men hvis andre vil ta hull i ørene i 1-2åringene sine ser jeg ikke så mye galt i det. Hull i ørene er liksom ikke så veldig big deal...
Gjest Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Som jeg skrev, hadde vurdert det hadde barnet selv bedt om det.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 imot! Syns det ser direkte stygt ut med 1 - 2 åringer med hull i ørene! Ikke gjør det!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Hvem bryr seg? Altså om hvor mange som er for og imot? Folk som sier at du i såfall gjør dette av egoistiske grunner; Hva med de som latterliggjør dem som kjøper klær til barna sine på Sparkjøp, Ellos, H&M....etc., fordi de selv kun kjøper Levi's, Lacoste...og andre dyre merkeklær, er ikke det like egoistisk?? Skjønner jo at det er forskjell siden man her da lager hull i ungen sin ( ;-) ) MEN...ungen tar jo ikke skade av det, og syns man som forelder at dette er fint, søtt...så hvorfor ikke? Selv har jeg en gutt, men hadde jeg hatt jente og ønsket meg hull i ørene hennes, så hadde det vel blitt min sak?! Så HI: GO FOR IT!! Fins da langt verre ting andre utsetter ungene sine for! ;-)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Jeg er selvsagt i mot å med vitende vilje, og uten noen hensikt påføre barnet mitt fysisk smerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå