Mammamor =) Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Skal gifte meg på seinsommeren til neste år, og brudekjolen er en med "tubetop"... da må jeg jo ha en bikini uten stropper så det ikke blir stroppeskille... for DET blir ikke pent.... SÅ! noen som vet hvor man kan få kjøpt såkalte "bandeu" bikinis på nettet eller andre steder?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jo, dette har jeg tenkt på. Har ikke bestemt kjoletype enda, men uansett er det ikke pent med skille. Jeg pleier ikke bruke så mye bikini, og kommer nok til å prøve å få tak i en stroppeløs badedrakt eller evt bare gå rundt i soltopper uten stropper eller ermer. Får satse på dårlig sommer og heller bruke andre alternativer som bruning. Jeg bruker aldri solarium, men kommer nok til å bruke dette litt på slutten av neste sommer bare for å bli jevnt brunt. I år var det i alle fal en del stroppeløse bikinier på motefronten hos bl.a. H&M, så du finner det sikkert til neste år også. Ellers så må du kanskje innom en spesialforretning for undertøy og badetøy.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg går ikke i bikini, hehe, men går hele sommeren i singlet med tynne stropper. Har tenkt å begynne å ta sol til våren slik at jeg får en fin brunfarge på overkroppen FØR sommersola setter inn. Er tynne stropper på kjolen min så noe skille gjør ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå