Gå til innhold

Pappagave - tips til inskripsjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en gullsmed til å lage et par nydelige mansjettknapper jeg skal gi til pappaen når endelig babyen kommer. Tenkte jeg skulle få inngravert fødselsdatoen på baksiden av den ene og navnet på baksiden av den andre. Men er det litt kjedelig? Har noen noen bedre forslag? Takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg var en veldig bra ide jeg! Tenkt å gi mansjettknapper eller slipsnål i pappagave selv, men har "bare" tenkt å få inngravert initialene hans på fremsiden av mansjettknappene, det synes jeg er utrolig fint. Du kan jo kanskje gjøre det i tillegg? (pappaens initialer altså) (",)

Skrevet

Hvis mansjettknappene har glatte flater, ville jeg fått gravert inn initialene til *barnet*, jeg ... Og så kanskje fødselsdatoen på baksiden av den ene og lengde/vekt/hodeomkrets på baksiden av den andre?

Da vår førstefødte kom til verden, fikk jeg en diamantring. Vi visste ikke om vi ventet gutt eller jente, så vi måtte vente med graveringen. I ringen har jeg fått gravert navn, dato, lengde, vekt og hodeomrets. Dette er strengt tatt bare en ring jeg har "til låns". Når jeg vandrer heden, går denne ringen i arv til sønnen vår.

Nå venter vi nr. 2, og samboeren min har allerede spurt om jeg kunne tenke meg tilsvarende gave neste gang. Det vil jeg gjerne, for da får de jo hver sin når jeg er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...