trollmamma Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Har hengt litt på dib og bim, men hjelp for ein stemning der er der av og til. Ein må liksom vokte seg veldig over korleis ein seier ting, og gud forby om ein har andre meininger og synspunkt eller gjer ting litt annerledes enn majoriteten. Då får ein passet sitt påskrevet ja. Det er litt synd når det ikkje går ann å diskutere ting uten at det blir drittslenging og alle tar opp ting i verste meining. Så håper stemningen her holder seg, for her var det koselig å være. Og kanskje me kan lage oss ein regel å ha i bakhodet, at om det er noko me ikkje forstår heilt, heller då spørr vedkommende opp igjen istadenfor å ta alt opp i verste meining med ein gong? For som regel er ting ikkje ille meint, men med berre skrifteleg utryksform, kan man komme litt skeivt ut i blant. Ja, det var berre det eg hadde på hjertet i dag. Nå må eg bake sjokoladekake. )
metaMORfose Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Er så enig med deg, trollmamma. Og du, send over litt sjokoladekake når du er ferdig da.. ))
Trollkatt Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jepp. Tenk at jeg kunne legge inn en tråd med overskriften "jeg elsker å være sykmeldt" uten å bli rundjult Hadde aldri i verden turt å gjøre det på et av de andre foraene. Her får man ordentlige svar, og ingen som slenger dritt for moro skyld. Og hvis noen prøver seg på det, tror jeg de skjønner ganske raskt at de er på feil sted.
blond Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Ble kaka god, eller? Jeg er så glad for at folk her inne står på lik linje og ingen gir uttrykk for at de føler seg bedre enn andre! Og det er så bra at folk er interessert i andre og vil vite hva andre mener og ikke bare komme med sitt eget. Vi har hatt flere tråder som ville blitt slått hardt ned på på dib, men her kan man legge de ut. Det er rett og slett lov å være seg selv her inne uten å måtte forsvare det! Utrolig befriende å slippe alle nedlatende, krisemaksimerende, korttenkte innlegg som man finner på dib!!
Bøggly Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Ja her er det hyggelig. Og din lille regel skal jeg plante i bakhodet med en gang!!!
konvall Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Helt enig med deg trollmamma... Orket ikke å være mer på dib. Er spesielt to personer der inne som jeg virkelig synes burde blitt kastet ut derfra. Merkelig hvordan mennesker får lov til å slenge dritt til andre hele tiden. Nei, vi får holde oss her inne.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Er helt enig!!!!!! Er litt innom bam enda, men svarer ytterst sjelden, og hvis jeg svarer er det da på trygge tråder eller nøytrale ting. helt idiotisk det skal være slik. Men jeg orker ikke være så barnslig å begynne å krangle på et slik forum.. Har fått litt dritt slenging tilbake, da jeg var helt ny. Skjønte egentlig ingenting av det, men lo litt av svarene jeg fikk, og klarte uten problemer å svare dem lige frekt tilbake..hehe.. Denne stemningen som er her, må bare beholdes. Har sagt det før og sier det gjerne mange ganger til. Det jeg liker best her er at alle snakker med alle. På bim hendte det at folk aldri fikk svar. Og det blir jo bare for dumt..
bente69;) Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Enig:) Jeg stortrives også her:) Så vi får holde sammen vi kule, så kan de andre styggingan holde seg på de andre sidene!!
alvis Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Jeg er helt enig. Jeg har også vært endel på dib men det er ikke alltid stemningen er bra der. Idag er første dagen her og jeg syns stemningen er helt annerledes. Her blir jeg:)
trollmamma Skrevet 22. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. august 2008 Blond -kaka blei kjempe god. Skulle selge på cafe i forbindelse med mellomstes fotballkamp, var ikkje så mykje som ein smule igjen hehe, så den forsvant iallefall. Så kjekt å høyre at det er fleire som føler det som meg
blond Skrevet 22. august 2008 #14 Skrevet 22. august 2008 Da synes jeg du skylder oss å legge ut oppskriften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå