Gå til innhold

er d mange gravide igjen her?


snæparguri

Anbefalte innlegg

synes d er så få gravide igjen. alle får babyen sin og ikke jeg =( hvor mange dager igjen eller på overtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Jeg skulle hatt 10. august, 11 dager over... Fysisk er det egentlig helt greit, men hormonene tar jo overhånd i blant :-D Skal bare ha 8,5 mnd permisjon og føler at tiden med babyen brutalt blir røvet fra meg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag på overtid...

 

Samme følelsen - alle føder (tom før termin) men ikke jeg... Ikke tegn til at fødselen blir en av de neste dagene heller... Fødte 3 uker før tida forrige gang, så jeg har vært forberedt psykisk på fødselen rimelig lenge nå... :(

 

Når er din termin?

 

Vet Ane 29 ikke har født ennå da, hun er min trøst, er 1 dag på overtid hun også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida,vi er a noen igjen.

Jeg har 1 dag igjen:)

termin imorgen:)

Ingen store tegn så jg kommer nok til å gå over termin ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager på overtid og har - i likhet med min samboers 6-åring- slått meg til ro med at jeg skal gå gravid resten av livet.........

Har ventet siden 28.07 siden det var den første terminen jeg fikk før den ble korrigert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 2 på overtid med 3.mann.... føler meg mye mer på overtid enn det, siden begge de to andre kom ca 2 uker før termin. Føler jeg har ventet lenge nå.

 

Var hos jordmor i går. 1cm åpning.... kunne enda gå i noen dager mente hun, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Nå håper jeg hun blir der inne til mandag iallfall, slik at jeg får helgen hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har heiller itj fått ut lisjbabyn einda. Har termin imårra, men æ har syka mæ opp på att d bli septemberbaby æ. Jekk 12daga over sist, så d bli vel nå sånt no å. Vess d da itj bli natt t lørdan da, sia ææ har så løst t å på søskenbarntreff på lørdan.

 

E no ein gut i barnehagen t dattra mi som spør kvar dag: har babyn kommi ut no? Hain e no så nuskått :)

 

Glede mæ t å bli færdi!!

 

Lykke t aillesammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg termin 29 august, og er så utålmodig om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg....

hadde andre time med modningsakupunktur igår, og slimproppen gikk for en uke siden.

kjenner veldig nedpress og jordmor kjente at han lå laaaangt nede.

har hatt mye utflod hele svangerskapet, men etter slimproppen gikk så renner det utflod hele tiden. litt murringer har jeg også...

hoven er jeg også nedentil.

Når skal det skje?????:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter og venter jeg også. 4 dager over termin som var den 17.08. Føler meg friskere enn noen gang... så dette kan ta tid... ;) får bare ta det med ro og slappe av nå. baby kommer hvartfall maks om 10 dager... :)

 

gode klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vanker fortsatt rundt som gravid her inne, så vi flere. Har termin 26.08 og er stygt redd for å bli medlem av september-klubben i stedet.:( Sist gikk jeg to uker over termin, så jeg vet alt om hva det innebærer og det er ikke så greit nei. Hadde menstermin 17.08 da, så jeg har følt meg klar lenge nå ja. Har alle tegn på modning og gransker dopapiret som en gal hver gang jeg er på do for å se etter blodslim, propp o.l. Nei, vi får nok smøre oss med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igjen her ,jeg også. Er nå 5 dager over terminen som var lørdag den 16.08. Er i kjempeform og ser ingen tegn på at noe nærmer seg. Har nesten slått meg til ro med at jeg skal gå gravid til evig tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 dager på overtid her.. og ingen tegn på fødsel enda.. Har også den følelsen om at babyen bare blir inne i magen.. Ser liksom ikke for meg at den skal ut snart å forandre hverdagen fullstendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin den 26 august så jeg må belage meg på noen uker til. d er ingen av min mor eller søster som fødselen har startet av seg selv.ikke min forje heller så er litt nervøs for å se om denne gjør d. skal på fostervannskontroll på mandag.stygt å si d ,men håper d er litt lite sånn at de setter meg i gang.sammtidig som jeg skulle ønske jeg fikk oppleve at den starter av seg selv.er spennende dette her. men vi må bare holde motet oppe selv om d virker som om alle får babyen sin . vår egen baby er så verdt å vente på (når den ENDELIG kommer =) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "vanker" her fremdeles, 10 dager over termin i dag... Både sambo og jeg får telefoner hver dag om det ikke er skjedd noe. Her er ingen tegn på at det skal skje noe av seg selv med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Enda ei med termin 26.08 her...men æ har goood tid til å vente=:)

 

Midt i flytting og styr, så vil gjerne bli ferdig før lillebror kommer.

Føle mæ i kjempeform, sprang opp tre etasjer til jordmor i dag.

Fikk bekrefta at hodet va festa, så det e bare å vente på rie...hurra!

 

Tenk på da dåkker alle oppdaga at dåkker va gravid! Føles det ikke uendelig lenge sia, samtidig som det har gått fort? Spesielt på slutten, synes dagan bare flyg avgårde...va jo nettopp 40 daga igjen jo, no e det plutselig 4! Iiiik, brems si æ bare

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her enda....

dag 2 på overtid og sengeliggende m mye smerter tar på... bare å slå opp på ordet mannevond i ordboka så er det sikkert et bilde av meg der... hehe

har innstilt meg på å være gravid i 12 dager til for da setter de vel igang hvis ingenting har skjedd..... og her skjer det virkelig ingenting.....

håper og ønsker indelig at alle vi jentene som er her på overtid får føde i helga:) så skal jeg love å bli den blide, hyggelige og utadvente jenta jeg har lagt på hylla en stund.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke termin før den 31 august, så blir vel sikkert et septemberbarn på meg tenker jeg hvis det ikke skjer noe snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 30 august, legen sa fredag at jeg hadde 3-4 cm åpning, men at det ikke var modent nok ennå, dersom riene startet derimot, trodde hun det ville bli fødsel. Tror slimproppen gikk i går, men er ikke sikker - plutselig masse slim med litt farve. Håper det skjer snart, sist satte de igang 14 dager over termindato, og det har jeg ikke lyst til nå. Er klar for at han skal komme nå :-)

 

Likevel - en liten trøst at det ikke er bare jeg som venter, men frykter at det blir septemberbaby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 16. august og er nå 9 dager på overtid.. SÅ UTÅLMODIG!! Har gått til modningsakupunktur siden uke 36 og prøvd de fleste kjerringråd.. Skal til jordmor i morgen og få time til kontroll på sykehuset. Men vil så gjerne komme i gang av meg selv. Ser ikke ut som det skjer :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...