Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg sitter her og tenker på de som døde i flyulykken i spania, så på hun 2åringen som døde på vei til sykehuset i ambulansen.. Jeg tenker bare hva hvis min datter på 2 år hadde dødd i en flyulykke, det er helt grusomt at små barn skal dø.. Klarer ikke å slutte å gråte over dette. Tenker bare på familiene til de som døde det er såå feil!
*SamSung* Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg er enig:( Det er urettferdig, virkelig! *sender varme klemmer gjennom en engel til pårørende*
* 5 om dagen * Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 ja,det er helt forferdelig. ser at det er opp mot 20 barn som er omkommet... rett og slett en stor katastrofe for Spania. Jeg har også tenkt mye på denne ulykken.*grøss*
* 5 om dagen * Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 22 barn...står inne på sidene til vg.
Ronja&Odin Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 ush jeg og tenker mye på dette... om under en mnd skal vi til kypros med snuppa og jeg begynner og grue meg til fly turen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå