nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 med jenta mi var jeg dårlig fra før testen ble tatt 3 dager før ikm... begynte med "influensasymptomer" og kvalmen kom vel en 4-5 dager senere og holdt på til jeg fødte... i dag er jeg 7+0, og merker ingen ting av noe... greit, litt ømme pupper og mensen er fortsatt borte og positiv test, da, selvfølgelig, kanskje litt trøttere enn vanlig, men jeg er helt normal!!!!! er livredd for at kvalmen skal komme, men alikevel blir jeg jo bekymra når jeg ikke merker noe til dette da... :-s så når kom kvalmen hos deg...?
VinterSol+2 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 jeg har heldigvis vært svært lite kvalm, både forrige svangerskap og nå! mellom uke 7 og uke 14 tenker jeg at jeg hadde noen kvalmebølger sist, men ikke så mye. kryss i taket...
suna-78 Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Har lurt på det samme og skal ikke etterlyse den.... ; ) Sist var jeg kvalm fra 7-14 uke, det var grusomt. Nå er jeg 7 uker på vei, trøtt som en skurefille og litt mårragretten, men ellers helt symptomfri , ) HURRA!
casandra1980 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Da jeg var 5 uker på vei.Er nå 7+1.Klarer nesten ikke tenke på mat:( Krysser fingra for deg at du ikke blir dårlig,for dette er et mareritt.
Mamm@ Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Kan hende du slipper kvalme i dette svangerskapet:) Jeg har vært gravid 4 ganger, mitt første svangerskap endte i SA i uke 9. Men ingen av de 4 gangene var jeg kvalm, litt uggen enkelte dager, da oftest av at det var enkelte lukter jeg ikke tålte. Jeg hørte da jeg gikk gravid, at ofte ble noen kvalm/ikke kvalm om du bærer det annet kjønn enn du fikk sist. Så kanskje blir det gutt denne gangen? Jeg er mamma til 3 gutter, så har ikke fått sjekka ut dette:) Jeg krysser fingrene for at du skal slippe kvalmen denne gangen, lykke til videre:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2008 venninna mi mente at jeg får gutt denne gangen siden jeg ikke er kvalm.... hehe ) vi får se, vet om jentemammaer som ikke er kvalme også jeg )
suna-78 Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Jeg fikk gutt sist og var steinkvalm!!! Det der er så individuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå