Lillepusen-78 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Var hos jordmor i går, er 37+6. Hun mente at hodet var festet. Jeg kan ikke skjønne det, for lillegutten snurrer og spretter sånn rundt der inne. Føles og ser sånn ut iallefall... Hvordan er det hos dere andre?
august o8 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg begynner på uke 40 i dag, og hodet hans er godt festet. Jeg merker at rompa er på samme plass hele tiden(under mitt høyre ribbein) og armene og føttene hans stikker stadig ut på min venstre side. Jeg føler han sitter fast nå! Han er blitt litt roligere den siste uken og det sa jordmor at var helt normalt pga plassmangel.. Men for all del, jeg kjenner godt at han er der! At han ikke heller vil komme ut til oss og strekke på baina!!
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 forrige graviditet kunne jeg ikke forstå d der helt. Hodet var festet, men babyen byttet jo på hvilken side han sparket på. Da forklarte jordmoren at han kunne jo surre på hodet mens det var festet nede i bekkenet. Som en breakdancer!
Lillepusen-78 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Hehe.... Takk for svar begge to :-) Da er han enten ikke festet, eller så breaker han rundt der inne ;-) Håper uansett at han snaaaaart vil ut og strekke beina sine, ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå