Gå til innhold

Mister de matlysten når de får tenner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi driver og får en hel del tenner nå, har ikke kommet ut noen enda. Hun er jo snart 8 mnd så det går sakte men nå ser det ut til at det kommer til å komme 5 stk samtidig her..

Men de 2 siste dagene har hun ikke vært interessert i grøt eller pupp, hun vil kun ha vann på flaske.. Hva kan jeg gjøre med det ?

Vanlig at de sover mye mer også, eller kan det kanskje være noe annet ? Hun er bare våken i 3 kvarter - time før hun er trøtt og vil sove igjen, noe som er heeel ulikt henne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har heller ikke matlyst, får hjørne tennene. Hun vil ikke ha grøt og brødskive,så jeg prøver å lure inn litt banan eller gir henne noen brød skalker som hun kan gnage på.Hun vil ha mme,så jeg stresser ikke om hun ikke vil ha grøt og skiver,så lenge hun er blid og førnøyd.Det går over etter noen dager

Skrevet

Sønnen min ville ikke ha grøt hverken morgen eller kveld når han fikk tenner. Fruktmosen gikk ned, så jeg blandet litt grøtpulver i den og fikk på den måten i han litt.

Med lite mat på dagen ble det mer amming om natten.

Nå har begge tennene kommet frem nede og han spiser grøt som aldri før. Sover også hele natten igjen:) 6,5 mnd.

De kan jo få feber og dermed slappe når de får tenner, så det er kanskje derfor hun er mye trøtt..?

Her var det løs mage og sår rumpe i noen dager. Gikk over det også...

Skrevet

Ja det er bra da :)

Får håpe det er derfor da..

Hun har ikke feber så det er nok ikke derfor hun sover mer enn vanlig, men får håpe det går over når tannen er fremme.

Ja jeg har måttet amme et par ganger om natten da, men er så kjedelig for når hun først har fått det litt om natten så må jeg over til avvenning igjen..

Hun fikk mm på natten sist hun hadde feber og da var det omtrent på igjen fra scratch med avvenning, men bedre det enn at hun sulter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...