Gå til innhold

Herregud, jeg skal til tannlegen!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gruer meg :( Time kl 10.... sov forferdelig dårlig i natt, det skal sies.... ååå, pingle meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, det må jeg også snart...Grøss... Lykke til :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk.....

bare...5 år siden sist? Og 7 år siden tannlegen gjorde noe annet enn å rotfylle ei tann. Hulla er så store at jeg kjenner/ser de... Trenger ikke koste på meg røntgen da nei

Skrevet

uu,jeg skjønner hvordan du har det nå ja...

men trøst deg med at det er ikke så veldig mye han kommer til å gjøre i dag....også er det jo bare en liten time av ditt liv:-)) det går så fort atte...

*trøste,trøste*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

det er jo problemet, jeg må dit igjen!!! Dessuten hadde det vært fint om de tok litt idag, siden jeg ikke kommer til å være tilgjengelig på dagtid mere! :(

Skrevet

åja,da skjønner jeg..det var jo dumt da...

æsj..føler med deg asså....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for det!

Jeg skal jo tydeligvis begynne på skole til mandag, og det var ikke HELT planen når jeg bestillte time hos tannlegen forrige uke.... tamtetam

Skrevet

Hehe, 5 år ja! Jeg var en gang hos tannlegen, og fikk beskjed om at jeg hadde to hull. Jeh nektet å borre hos han galne tannlegen (skoletannlegen) og hadde planer om å gå et annet sted. Men det tok meg også 5 år gitt! Gikk overraskende nok ganske bra allikevel. Nå er det over to år siden sist, og kjenner at jeg har et par hull. Gruer meg!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tannlegen skulle vært smertefritt og gratis!

Lykke til til deg også! Nå drar jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...