Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Gruer meg Time kl 10.... sov forferdelig dårlig i natt, det skal sies.... ååå, pingle meg!
Piken på landet Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Off, det må jeg også snart...Grøss... Lykke til :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Takk..... bare...5 år siden sist? Og 7 år siden tannlegen gjorde noe annet enn å rotfylle ei tann. Hulla er så store at jeg kjenner/ser de... Trenger ikke koste på meg røntgen da nei
* 5 om dagen * Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 uu,jeg skjønner hvordan du har det nå ja... men trøst deg med at det er ikke så veldig mye han kommer til å gjøre i dag....også er det jo bare en liten time av ditt liv:-)) det går så fort atte... *trøste,trøste*
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 det er jo problemet, jeg må dit igjen!!! Dessuten hadde det vært fint om de tok litt idag, siden jeg ikke kommer til å være tilgjengelig på dagtid mere!
* 5 om dagen * Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 åja,da skjønner jeg..det var jo dumt da... æsj..føler med deg asså....
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Takk for det! Jeg skal jo tydeligvis begynne på skole til mandag, og det var ikke HELT planen når jeg bestillte time hos tannlegen forrige uke.... tamtetam
Piken på landet Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Hehe, 5 år ja! Jeg var en gang hos tannlegen, og fikk beskjed om at jeg hadde to hull. Jeh nektet å borre hos han galne tannlegen (skoletannlegen) og hadde planer om å gå et annet sted. Men det tok meg også 5 år gitt! Gikk overraskende nok ganske bra allikevel. Nå er det over to år siden sist, og kjenner at jeg har et par hull. Gruer meg!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Tannlegen skulle vært smertefritt og gratis! Lykke til til deg også! Nå drar jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå