Gå til innhold

Høygravid !!


KEJ78

Anbefalte innlegg

Terminen min ble flyttet fra 3 okt til 28 sept på UL.

I dag har jeg da 38 dager til termin, og når det er 40 dager eller mindre er vi per def høygravide.. !!!! Oj oj, nå nærmer det seg (heldigvis)

 

Den siste uka merker jeg veldig på kroppen at jeg er gravid. Vondt å finne god hvilestilling på natta etter de utallige gangene jeg er oppe og tisser.... Magen er treg, fingrene hovner opp..... Føler meg litt som en flohest når jeg skal reise meg fra sofaen.... Ja, dere vet vel hva jeg snakker om.

 

Tenkt meg en tur i svømmehallen nå med håp om å løse opp litt spenninger.. Noen som har hørt noe om at man ikke skal svømme i tida før termin ???

 

Ha en fin dag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye, enda et mål nådd :-)

Er selv i uke 33 ¨så har noe tid igjen men kjenner til alt du sier om å føle seg som en flodhest. Nå er jeg riktignok liten til å være kommet så langt ( høy jente med laang rygg).. Men sliter med nattesøvn pga vanskelig å finne god liggestilling samt utallige tisseturer og treg fordøyelse.. Bekkenløsning ++

 

Det skal visstnok ikke være noe problem å bade i basseng hvis slimproppen er inntakt og vannet ikke er gått.. Men om du har eller har antydning til bekkenløsning vil jeg fraråde deg å svømme ., Men gjerne bade i bassenget. Prøv å finne basseng med helsetemp ( 32-34 grader i vannet).. Går selv til bassengtrening en gang pr uke med fysiogruppe av gravide og synes det er veldig befriende å bevege seg i 34 grader :-) Sliten, men føler meg som ett nytt menneske etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...