Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager over IKM, negative tester. Jeg har aldri hatt forsinket mens før bortsett fra da jeg var gravid. Har hatt vondt i magen i en uke (mensenvondt).

I dag blødde jeg plutselig bittelitt, med MASSE tykt og skikkelig seigt slim. Hva betyr dette? Når jeg får mensen pleier det å begynne å blø masse med en gang, jeg spotter ikke først slik mange gjør.

Jeg trodde jeg hadde tidlig eggløsning denne måneden og har testet en ukes tid nå, er drittlei av å ikke vite, og ønsker nesten bare å få mensen slik at vi kan starte på ny pp.

Hadde en SA med utskrapning i slutten av juni, en normal mens etter det. Men kan det være noe tull etter det? Jeg pleier ALLTID å ha superstødig syklus.

Noen tips? Jeg går rundt som en zombie, er så trøtt og sliten av dette, jeg klarer ikke å tenke på annet og løper på do og sjekker hver halvtime...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ofte bli litt tull etter SA. Jeg hadde også en tidlig SA i månedsskiftet mai/juni. Etter det har jeg begynt å spotte i 1 eller 2 dager før mensen. Har aldri gjort det før. Mensen kom 3 dager etter IKM forrige måned.

Du kan jo også være gravid da:-) Mange som blør litt tidlig i svangerskapet har jeg hørt. Og noen produserer også hcg sent. Har hørt om en som ikke testet positivt før 1 uke etter IKM. Prøv med en test til om et par dager, hvis ikke TR plutselig dukker opp. Lykke til:-)

Skrevet

Takk for svar. Det var visst bare tull med syklusen, ja... Nå er visst tanta her for fullt...

Da blir det bare å prøve igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...