Gå til innhold

Sette fra seg vogn i syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden er tankegangen bak å kjøpe en vogn her hjemme, bruke den en eller to uker i syden og sette den igjen der nede?

Er ikke det sløsing både med penger og miljø egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sløsing med penger, ja, miljø? Nja - kan jo være noen kan bruke den der nede (hotell låne ut til gjester, eller ansatte ta med hjem om de trenger), men jeg hadde aldri gjort det selv.

Skrevet

Ja, er visstnok folk på forumet her som gjør det/ tenker gjøre det også.

Er det bare jeg som ikke helt forstår poenget?

Skrevet

En ting er nå økonomi, men fra et miljøperspektiv er det jo helt på trynet. Kjøpe en ting for å "kaste" det fra seg i et annet land, syns det virker helt bak mål.

Ta heller med vogna hjem og gi den bort på finn da...til noen som vil ha den, ikke anta at "alle" vil ha den skrøpelige trilla di i et annet land :P

Skrevet

Ja, det gjorde jeg i fjor! Kjøpte ei vogn til 200 kr på Bunnpris, og satte den igjen når vi dro. *fyskammemeg*

Skrevet

Jeg gjorde det ikke med dårlig samvittighet heller... HAr i grunn aldri tenkt på det som at jeg miljøskader ett annet land, men heller at noen av vaskedamene fikk seg ei ny og faktisk god vogn! :o)

Skrevet

Vi gjorde nesten omvendt vi. Kjøpte trille der nede og tok den med oss hjem. Siden har den stått i garsjen da :) Aldri hørt om noen som har gjort slik du sier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...