Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 av ei dame som bare måtte få sagt at vogna til lillesmurf var så fin. Hun hadde prøvd å få tak i lignende selv, men ikke funnet det. Så koselig å få sånne kommentarer synes jeg :-) Og kjekt med andre som har samme smak også, hehe. Den er stor og tung - men forfengelig som jeg er så kjører jeg rundt med den.
????????????????? Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Så koselig, hvilken vogn er det?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Det er kjekt å høre!! Måtte stoppe en dame i butikken selv og spørre hvor hun hadde fått tak i vogna si (Titanium baby eller noe sånt, trille, men det var 2 år siden så "ingen" som hadde hørt om det her da), håper hun syns det var like hyggelig )
Rivjerntilkjeft Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 jeg har ei gammel stor Silvercross vogn, mange stopper meg og spør også, synes det er kjeeeempekoslig jeg:)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Silver Cross er jo nydelige da. Jeg har Teutonia Elegance - den er klassisk - men samtidig ikke altfor høy. Og med blankt understell - det er så flott. Bilde på bloggen min, et stykke nede. www.smurfene.blogspot.com
*Rutletutt* Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Koselig med sånne kommentarer, ja:o) Har fått endel selv - jeg triller snuppa i en rosa Bugaboo Cameleon - og det er mange som må kommentere at jeg har SÅ stilig vogn med en nyyyydelig farge, he he;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå