Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Endelig 2.trimester! Håper bekymringene for sa/ma slipper taket nå som jeg har kommet så langt! Skal på UL i morgen, så da får jeg vel roet meg enda mer håper jeg:)
Mayken Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 velkommen inn hit snuppa. Når kommer NewMom? Bare hun som mangler nå. Blir spennende med ul da. Selv så skal jeg til jordmor i dag, og kanskje få høre hjertelyd??
Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 NewMom burde vel dukke opp her nå hun også tror jeg:) Åh, du får helt sikkert høre hjertelyd i dag!) Det er så koselig! Glede/gruer meg til UL i morgen, har lissom så liten følelse av å være gravid om dagen - men det skal jo litt til for at ikke alt er i orden da. Men tenker jo så mye rart om ma og sånt når man leser tråder her inne..... Men går nok bra da:))
:*lillefru*:har født*: Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Håper du får en fin tid her inne. Ønsker deg masse lykke til på ul i morgen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå