Ca85 Enihimmelen 09-Gutt 2010 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Ble medlem for ca 3 - 4 mnd siden og tittet på forumet omtrent vær dag. Jeg og samboeren har prøvd i 3 mnd nå og denne gang festet det seg en spire hos meg. Jeg som trodde at dette skulle ta lengre tid siden mensen ikke var helt stabil etter p-pille slutt. De to førsteprøve gangene gjore jeg ikke noe spesielt enn å ligge litt med rompa i været.. men denne gangen, begynte jeg med eggeløsningstest (billigtest), fant hvilken dager som jeg var mest fruktbar, drakk hoftesaft og lå opptill 2 timer etter sex (har tv på soverommet så dette var ikke noe problem, hehe) og jaggu satt ikke spira der. Hadde små anntydninger forrige gang, men det var nok bare TR som kom men denne gangen hadde jeg en helt annen følelse, selvom jeg ikke hadde så mye symtoner.Tørte ikke å ta graviditetstesten først så siden jeg betilte litt mye eggeløsningstester så tok jeg det og den slo ut med en gang og da var det litt enklere og ta G tester , og den var jo da svak posetivt, ca 3 dager før IMK. testet i tre dager og alle posetive og den siste tok jeg med en CB digital siden jeg ville at samboeren skulle se den istede for en "strip".......... Har kun skrevet et innlegg her inne men bare ved å titte så har jeg fått så mange råd og ting som jeg har vært bekymret over. Jeg flytter meg over til 1 trimester men tusen takk til dere som kommer med info og deler deres problemer/bekymringer med andre..... Regner med det blir nok noen flere innlegg fra meg fremover.... Dette er min første og har maange spørsmål. Er nå 4 uker og 5 dager på vei. Håper for dere som prøver mnd etter mnd er heldig snart og får deres lille spire....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå