Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg er en godt gift kvinne på 34 år og etter et langt liv med "vanlig" sex har vi begynt å eksprimentere litt. Mulig jeg er rar men jeg tenner på en del ting som sikkert ikke blir snakket så mye om. Som for eksempel å få i begge hull, altså mannen min i det ene hullet og en dildo i det andre hullet, det er bare helt fantastisk! Vi tenner også begge to på tissing, jeg tisser på ham og han tisser på meg. Han liker best når jeg tisser i buksa slik at han kan se på, da blir han kjempe kåt! Jeg vet at flere av dere sikkert kommer til å dømme meg men er sikker på at jeg ikke er alene om å like dette! Stemmer ikke det?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 rare lyster ja. Jeg prøvde å stikke ein finger i rompa til mannen min, først sirkulerte jeg rundt åpningen og han ble drit kåt og det ble vått som når vi damer blir kåte. Dette må dere prøve, tydeligvis får de en form for orgasme av det. Men husk bare å la han dusje først! Alle damer prøv dette på mannen deres , han syns kanskje det er ekkelt at du vil prøve det. Men gjør det mens dere har sex eller han fingrer deg. Da er han i så ekstase at du kan prøve hva som helst! Dette fungerer, prøv det jenter!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Syns det er bra at du er så trygg på din egen seksualitet;) tenner også på dobbel penetrering, men wet-sex er ikke noe for meg;)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg er ikke så veldig hypp på dobbel penetrering, men her liker vi begge wet-sex! Særlig han tenner på at jeg tisser på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå