Gå til innhold

*Me blanke ark å farvestifter te*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

 

Jeg har vært på tenkern,og når denne dama tenker,så gjennomfører hun det.

Har (som overskrifta sier) starta med blanke ark.Å dere er mine farver :)

Vi får lage noe pent på det arket,ikke sant?

 

"smil,trall og vær glad,humor det må vi ha" o",)

 

 

Trenger jeg si mer??

 

 

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig at du rett og slett er her;-D

 

Vi manglet jo en av de fine fargene og sånt blir det jo litt stusselig av, så vællkømm bæck and ENJOY!!

 

smil, trall og vær glad og humor SÅKLART!!!

 

Ha en fin fin dag med alle regnbuens farger og smil og trall:-)

 

Jeg skal på skogstur i dag, med pappan min. Han bærer soppkurven og jeg går....sånn er det når man har betennelse i stedet for stål i armen;-D

Skrevet

Klart jeg er her.Tror du at jeg forsvinner? Nei,jeg blir til dovre faller altså.

Men jo flere farver,jo bedre!! Å nå har jeg bestilt en til.Får tro den kommer.

 

Sopp ja.Jeg har aldri vært på slike turer.Ikke anna enn å fjerne di som av og til popper opp på plena =)

 

Kos dere i dag.Å stålet kan du glemme.Hva har man pappaer for?

Jo,di hjelper "småjentene" sine di =)

 

Å betennelsa kan du selge på Finn.no.Har hørt di kjøper ALT der,hihi

Skrevet

Hehehe, kanskje jeg skal prøve finn.no ja:-)

 

Det er jo mye rart som ligger der, så hvorfor ikke det jeg har?

 

Ene skulderen er ikke god.......kan ikke løfte noe uten at det verker....det er teit!!!

Skrevet

Hei og velkommen:o)

 

Jeg sliter litt med å finne ut hvem du er, men det spiller ingen rolle så lenge du er hyggelig og vil andre vel:o)

 

 

Men når jeg tenker ennå litt hardere så er jeg nå temmelig sikker på hvem du er likevel:-D

 

Blanke ark er alltid bra, fine farger ennå bedre.

Skrevet

Huff,slikt er ikke godt nei.Men du vet at du må ta det med ro for å bli bra.Får tro det er gir seg fortere enn flint.

 

 

Skrevet

Jeg er faktisk ganske flink.

Når jeg skriver her så hviler armen slik at det ikke belaster armen, og tunge løft unngår jeg for tiden. Kjøre bil er ikke så godt, men sopptur hvor pappan min tar seg av bæring og slikt, det blir fint:-)

Skrevet

He he he,du vet da hvem jeg er da...

Tenk på nicket ;o)

 

Syns det er fint med farger jeg.Uten det hadde det vært dønn kjedelig.

 

Skrevet

Hei og hå og velkommen tilbake :)

 

Jeg skjønner hvem du er, jeg, he he he...

Men du må huske å legge inn litt info til de som er nye her inne også :)

 

Ha en fin helg!!

Skrevet

Godt å "se" deg igjen. Tror også jeg har skjønt hvem du og veldig koselig at du har tittet inn igjen!!

Skrevet

Hei!

 

Jammen godt med eit fargerikt fellesskap her inne, he-he!

-trivelig altså!!

 

klem c",)

Skrevet

=D

Jeg har sagt litt om meg på tråden til zethaline.Jeg lover at jeg har skifta nick for siste gang.Føler at jeg har valgt rett nå.Dere vet at å være anonym ikke er enkelt for meg.Men nå er jeg lei,og starter på nytt.

Å her skal vi bare kose oss i sandkassa =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...