Løvemor77 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Har dere fått tilbud om CTG av babyen?? Så at det visstnok skulle være vanlig for å sjekke om babyen har det bra i magen eller om fødselen må settes i gang. Jeg er nå en uke på overtid, og har ikke fått tilbud om CTG, så lurer på om dette er noe man må mase seg til selv?
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Eg skal på kontroll på sjukehuset i morgon, då er eg 11 dagar over termin. Då reknar eg med at det vert både CTG og UL. Om nødvendig skal eg grine meg til det. Gale nok å vere trøytt og lei og tung og ha vondt overalt, om ein ikkje skal vere redd for babyen òg.
Løvemor77 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Skal til legen på mandag om ingenting skjer i løpet av helgen. Da er jeg 11 dager over selv. Så da får jeg grine meg til ordentlig sjekk jeg også da.
Lilleløvemamma 08+11 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg skal på kontroll på fødeavdelingen i morgen. Tror jeg skulle få ordentlig sjekk da.. iallefall går jeg ikke der i fra før jeg vet at alt er bra med babyen. Fordi jeg mener jeg er 10 dager over termin mens ul termin mener er jeg 5 dager. Var jordmor som ordnet med kontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå