Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke helt klok på denna utregninga mi..

Vi skal ha 44 uker med 100% lønn. Fant ut at det var best, ellers får vi rundt 3500 kr netto mindre i mnd..synes det er mye minus i mnd.

Har termin 2 des. Regner med det blir keisersnitt før dette. Far skal ha pappaperm 2 uker i juni, da tar jeg ferie (spart ferie fra i år). Også skal han ta pappaperm de siste 4 ukene. Vet dere når jeg skal begynne å jobbe igjen da??Stemmer det at jeg skal begynne rundt midten av august/09?

Går ut i fra at jeg må begynne mammaperm 3 uker før terminen.

Ble mye hodebry, men jeg håper det er noen kloke hoder som kan gi meg en konkret dato for arbeidsstart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da får du 38 uker da. du begynner permisjonen 3 uker før termin, og begynner så i jobb igjen i begynnelsen av august 09...

Skrevet

Så tidlig..

Jeg regna ut 44 uker fra 11 nov-15 sept. Siden jeg skal ha ferie to av ukene sammen med pappan i juni, da han har pappaperm. Derfor tenker jeg at jeg skal ut i jobb 4 uker før 15 sept. Blir det feil?

Skrevet

Siden du tar to uker ferie så blir det riktig at du går ut i perm uker før 15. sept. det blir 18 august. (hadde vært 4 aug om du ikke skulle ha ferie)

Skal du ikke ha ferie i 2009 da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...