Gå til innhold

trodde det var på gang i natt....


Snart mor til 2 gutter

Anbefalte innlegg

Ja våknet i natt med skikkelige murringer i korsrygg, rumpe og lår, og trodde at nå - nå kommer babyen. Sov dårlig - det ble bare sterkere og sterkere fram til kl. 0600. Da stoppet det opp, og etterpå har jeg kjent meg helt fin - frustrerende for å si det mildt. 9 dager til termin men det hadde ikke gjort noe om han kom nå... håper ikke det blir mange falske alarmer framover - men det positive med det er jo at det er tydelig at det begynner å skje noe - kan ikke være så lenge igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så rart!! jeg hadde akkuratt det samme!! hadde veldig vondt i to timer og kom rett etter hverandre! jeg venta bare på at vannet skulle gå, men så plutselig stoppa det opp! og jeg har 7 dager igjen!

Håper det skjer i natt. Gleder meg til å se han lille nå..vi får håpe det skjer i natt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,føder alle i natt da kansje. kjente litt av dt i natt og, holdt meg mye våken...

Må nok spare krefter nå ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt likt for meg også! Jeg hadde siste modningsakupunktur i går og fikk beskjed om at livmorhalsen var avflatet og fin og jordmor fikk inn en finger. Ut over ettermiddagen hadde jeg masse kynnere som strakk seg bakover til ryggen. Det var nesten umulig å sovne, hadde verk i ryggen, murringer i magen og verk i hoftene. Måtte bare stå opp i 04.30-tiden og da gav det seg selvfølgelig. Ganske skuffa, ja. Men det er nå noe på gang i alle fall - kanskje jeg får i august likevel?

 

Har også 9 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...