Twintipp og himmelblå Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Sverre. Synes det er så fint:o)! Neida, ikke gravid... ;-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Tja.. kommer ikke til og kalle den lille i magen det.. Men navnet er fint det.. =) Om det blir jente så vet vi hva navnet blir..., gutt er litt usikkert enda.. Men det visste vi omtrent før vi fikk minsten .. Pga skal kalles opp etter svigermor..
Espoir Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Enig, det er et fint navn. Vi vurderte det til vår gutt.
MammaMia123 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Det blir for gammeldags, minner meg om en gammel mann. (Jeg har VELDIG lett for å forbinde navn med folk jeg hat truffet) )
Piken på landet Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Nydelig! Traust og solid norskt navn :-)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Sverre og Aksel er de fineste guttenavnene jeg vet om:)
LizzyG Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Er en gutt i barnehagen til N som er så søt og god, og han heter Sverre. Så jeg har begynt å like det navnet:)
goldie Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Hver sin smak, men jeg synes ikke Sverre er noe fint navn.
????????????????? Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Likte heller ikke det navnet før jeg fikk en i barnehagen som heter det! Han er verdns herligste gutt. Rart hvordan man forbinder navn med personer...
hamsterpia Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Kjempefint navn. Får vi en gutt til en gang i tiden, så vil jeg at han skal hete det. Bestefaren min het det, og han var verdens beste bestefar!
~sjiraff~ Skrevet 21. august 2008 #13 Skrevet 21. august 2008 Jepp, det er flott. Stod på min liste da junior ble født i vinter.
Vipsenmamma Skrevet 21. august 2008 #15 Skrevet 21. august 2008 Ja, det er et fint navn. Og tenk så spesiell Sverre blir i en klasse som tyter over av Lucas, Emil, Markus og Noah.
MintCondition Skrevet 21. august 2008 #16 Skrevet 21. august 2008 Jeg syns også Sverre er kjempefint En herlig avveksling fra alle Lucaes, Emiler, markuser etc, som Vipsen over her skrev Her i heimen var navnealternativene Sigurd og Peder til lillebror i magen, og vi endte opp med Peder. Jeg liker sånne gamle litt trauset navn jeg
tralletonetroll Skrevet 21. august 2008 #17 Skrevet 21. august 2008 Sverre er kjempefint, synes jeg. Jeg ga min sønn navnet Åsmund. Det blir så mange Linus, Markus, Noah, Chrisander (?!!) etc, at det er fint at de gamle gode navnene kommer til heder og verdighet igjen.
Torpekjærringa Skrevet 21. august 2008 #18 Skrevet 21. august 2008 Sverre er et nyyydelig navn ! Liker litt trauste, stødige norske navn jeg - som Elling, Sigurd, Einar, Håkon osv )) og som de over her sier ....alle skal jo ha så utrolig moderne navn nå :o/ men det er ikke min smak......
Tøysetipp Skrevet 21. august 2008 #19 Skrevet 21. august 2008 Ja, det er kjempefint. Liker også staute, norske navn. Sigurd, Håkon, Harald..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå