Gå til innhold

Faller mer og mer for dette guttenavnet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sverre.

Synes det er så fint:o)!

Neida, ikke gravid... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. kommer ikke til og kalle den lille i magen det.. Men navnet er fint det.. =)

Om det blir jente så vet vi hva navnet blir..., gutt er litt usikkert enda.. Men det visste vi omtrent før vi fikk minsten .. Pga skal kalles opp etter svigermor.. :P

Skrevet

Enig, det er et fint navn. Vi vurderte det til vår gutt.

Skrevet

Det blir for gammeldags, minner meg om en gammel mann. (Jeg har VELDIG lett for å forbinde navn med folk jeg hat truffet) :o)

Skrevet

Nydelig! Traust og solid norskt navn :-)

Skrevet

Sverre og Aksel er de fineste guttenavnene jeg vet om:)

Skrevet

Er en gutt i barnehagen til N som er så søt og god, og han heter Sverre. Så jeg har begynt å like det navnet:)

Skrevet

Hver sin smak, men jeg synes ikke Sverre er noe fint navn.

Skrevet

Fint navn!!!

Jeg liker også Sigurd.

Skrevet

Likte heller ikke det navnet før jeg fikk en i barnehagen som heter det! Han er verdns herligste gutt. Rart hvordan man forbinder navn med personer... :)

Skrevet

Kjempefint navn. Får vi en gutt til en gang i tiden, så vil jeg at han skal hete det. Bestefaren min het det, og han var verdens beste bestefar!

Skrevet

Sverre er kjempeflott!

Skrevet

Jepp, det er flott. Stod på min liste da junior ble født i vinter.

Skrevet

Ja, det er et fint navn. Og tenk så spesiell Sverre blir i en klasse som tyter over av Lucas, Emil, Markus og Noah.

Skrevet

Jeg syns også Sverre er kjempefint :) En herlig avveksling fra alle Lucaes, Emiler, markuser etc, som Vipsen over her skrev ;)

Her i heimen var navnealternativene Sigurd og Peder til lillebror i magen, og vi endte opp med Peder. Jeg liker sånne gamle litt trauset navn jeg :)

Skrevet

Sverre er kjempefint, synes jeg. Jeg ga min sønn navnet Åsmund.

Det blir så mange Linus, Markus, Noah, Chrisander (?!!) etc, at det er fint at de gamle gode navnene kommer til heder og verdighet igjen.

Skrevet

Sverre er et nyyydelig navn ! Liker litt trauste, stødige norske navn jeg - som Elling, Sigurd, Einar, Håkon osv :o))

og som de over her sier ....alle skal jo ha så utrolig moderne navn nå :o/ men det er ikke min smak......

Skrevet

Ja, det er kjempefint. Liker også staute, norske navn. Sigurd, Håkon, Harald..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...