MissUnderCover Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Veslejenta mi hyler når jeg leverer i bhg, og jeg vet hun surver en del hele dagen når hun er der... Jeg blir så lei meg... Hun er så blid som ei sol når vi står opp, og leker og pusler, skravler ogf koser seg. Så sier jeg; skal du i bhg i dag og leke med de andre barna du da, det blir moro!! Ser bare hele jenta forandrer seg... Sitter helt stille i bilen, og begyner å sutre når vi svinger inn på parkeringsplassen i bhg. Vi hadde oppstart 5 august. Har fått beskjed om at det beste er at Jeg bare sier hadet og går med en gang, så det gjør jeg.. Jenta hyler og tårer og snørr spruter før jeg har levert henne fra meg en gang. Det er så trist. Jeg er "flink" inne der for at vesla mi ikke skal se at mamma også er lei seg, men gråter mine tårer så fort jeg har lukket bildøra... Skulle ønske dette kunne gå over, at hun plutselig ville elske bhg.. Hun er forresten 14 mndr... Og jeg har ikke mulighet til å gå hjemme, skal ha en til i januar, og må opparbeide meg permisjonspenger. Skulle egentlig ikke ha henne i bhg, jeg jobbet 50 %, men måtte øke nå. Har henne hjemme med meg hver onsdag da, men.............. Jeg hater dette. Er så lei meg, og har sååå dårlig samvittighet. Trodde jeg skulle være mye tøffere og sterkere når det gjaldt dette, men er helt knust.. Huff... håper noen har noen trøstende ord eller kanskje noen er i samme situasjon?
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Uff da.. Forstår godt at du er lei deg! Men, det er jo veldig vanlig da. Og det går seg til, men det tar nok noe tid før veslejenta blir vant til sin nye "hverdag". Mini her også gråt en del når vi leverte, en god stund. Men, nå vil han heller i bhg og leke med kompisene, enn å være hjemme med meg.. Ta tiden til hjelp, noen barn trenger mer tid enn andre.. Og en god klem til mamman.
*SamSung* Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Huff:( deter ille. Men du? Hva med dagmamma? Rett og slett? Som kan være hjemme hos dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå