mto2 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Veit de damer om og kvar eg kan få tak i underskjørt med lag på lag med tyll? Har eitt, men det er plasliknande stoff under og utanpå, så det blir kjempevarmt og klamt å ha på. Har og eitt med ring nederst, men då må eg jo sitte ytters på stolen heile dagen. Kan bli slitsomt. Dessutan var kjolen finast med det utan ring. Nokon som har tips?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Kan du ta av ringen? Det gjorde jeg :-) Hadde ett med 2 ringer, men ble så voldsomt. Tok ut begge to og ble kjempe fornøyd. Om det ikke går kan du få mitt veldig billig (mener jeg har det liggende her ett sted, brukt en gang for ett år siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå