MissAntrop Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 jenta vår begynte i barnehage for snart 3 uker siden. Hun gråt da vi gikk, men nå har hun begynt å gråte hjemme når hun skjønner at hun skal dra, det hender hun gråter i bilen på vei dit også. Det er så fælt, hva kan vi gjøre???! Hun er forøvrig 17 mnd.
Faylinn Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Så leit! :-/ Hva sier personalet, gråter hun lenge etter dere har gått? Har hun det ikke gøy i det hele tatt? Gråter hun når dere kommer? Hva med at du (el din mann) tar deg en dag eller to fri og er der en halv/hel dag med henne igjen slik som under tilvenningen, kanskje det gikk for fort for henne i overgangen fra å være sammen dere?
MissAntrop Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 De sier gråten går fort over og at hun koser seg i barnehagen. Det ser vi jo også når vi henter henne. Men det er så fælt, så fælt..
Faylinn Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Ja, det er forferdelig når de gråter! Min har ikke har fått plass enda så jeg vet ikke helt hva mer jeg kan si. Han gråt før da svigermor skulle passe han og vi gikk, og det var veldig leit, men de siste par gangene har det gått greit, da har han bare vinket. Tror det handler om å være trygg på de menneskene som passer han. Har datteren din en fast person å forholde seg til som er den som møter henne om morgenen og prøver å avlede henne i det dere skal gå? Kanskje det burde være en annen person, at hun ikke er trygg nok? Huff, nei jeg vet ikke. Håper andre erfrane har bedre råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå