Gå til innhold

Noen her som har blødd i uke 13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vakna opp idag å jekk på do, å det var mye blo i trusa, berre blo, ikke noe klumper eller vondt eller noe, enda vertfall:S.. Nå er eg så redd for eg mister, er 13+3 idag, har prøvd å ringe legen, men det er vist litt tidlig enda.. Var på på ul i uke 11, å da sto alt bra til..

Eg er sååå redd :S:S Noen andre son har blødd i uke 13?

Har ikke blødd noen ting før, Hjelp :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg blødde i uke 11 jeg... Drit i å ringe legen du, og still opp på legevakta!!! Det gjorde jeg og fikk prima behandling med full sjekk. Allt var tipp topp og jeg er 39 uker i dag=) Håper det går bra med deg! Trenger ikke være noe galt men det kan man aldri si sikkert så reis på legevakta du og krev full sjekk!! Best sjekke en gang for mye mener nå jeg! Lykke til=)

Skrevet

Jeg blødde mye frem til ca uke 14. Det er stressende og slitsomt men veeeldig vanlig. Det står en artikkel om dette på forsiden av babyverden (http://www.babyverden.no/templates/Article____10894.aspx), det går som regel bra så lenge du har kommet så langt og du har sett at det er liv.

Men det er ingen grunn til å lure - dra på legevakten, til legen din eller til en privat gynekolog/jordmor med ultralyd. Du får ikke helt roen før du får sett at småtten lever og kravler rundt.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde også flere blødninger fram til og med uke 11, og den siste i 20+. Var på ultralyder og alt sto bra til med den lille. Hadde bare skjøre slimhinner, men kjenner til bekymringen din ja! Jeg var kjempenervøs for å miste, men å blø tidlig i svangerskapet lærte jeg var mye mer vanlig enn jeg visste på forhånd i hvert fall! Men sjekk det opp uansett, så får du visshet! Det er et veldig godt tegn at du ikke har smerter i hvert fall:-D

Lykke til!

Skrevet

har hatt masse friske blødninger.første uke 10.Er nå i uke 34.finner ikke ut hva det er.det er ikke smerter i sammen med dem heller.

Lykke til:=)

Skrevet

jeg blødde i uke 13 dro rett på sykhuset fikk invendig ul å utvendig..full sjekk alt var bra å jeg er i uke 31 nå...men dra på legevakta me en gang el dra på sykhuset...håper alt går bra for deg...jeg blødde ganske mye..

Skrevet

Jeg blødde masse i uke 13 og 14..det bare rant av meg! Så jeg ble kjemperedd og var sikker på at jeg hadde mistet. Jobber på sykehus så jeg ringte rett til gyn.pol og fikk komme på innvending UL. Der sto alt bra til heldigvis. De så på ultralyden at morkaken lå over livmormunnen, så når morkaken vokste så kunne blodårer briste...og dermed bli en del blødninger. Ingen ting farlig ihvertfall;) Så lenge du ikke har vondt i magen tror jeg nok at det går bra!:)

Skrevet

Jeg blødde også 2-3 dager i uke 13. Legevakta sa at så lenge jeg ikke hadde smerter var det ikke noe farlig, men jordmor på ultralyd sa at etter uke 12 kan man komme rett inn på føden/gynekologisk og ikke styre med legevakt. Den gang fant jeg ingen lure svar, men jordmor fortalte at for dem som har morkaken liggende ved åpningen så er det vanlig å blø litt rundt uke 11-14 da morkaken strekker seg vekk fra åpningen og opp på livmorveggen. Da blør man gjerne litt pga alle blodkarene. Men sjekke skal man likevel. De ser jo på UL hvor morkaken ligger.

Beklager lange og dårlige setninger.

Skrevet

Tusen takk for alle som har svart her og :)

fekk ikke lest noe før eg jekk til legen, men har lest alt nå, er godt å vite at mange har goe erfaringer.. Å alt sto heldigvis bra til hoss bebissen min og :D Fikk hørre hjertelyden å greier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...