Gå til innhold

Er kjempebekymret...mister symptomene mine :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i løpet av de tre siste dagene mistet flere symptomer på at jeg er gravid. Er bare 4+6 enda, men senest på mandag var jeg kjempekvalm, hadde kjempeømme pupper og var dårlig i bekkenet. De siste dagene har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt, bekkenet kjennes bra ut og puppene er nesten ikke ømme lenger og ikke så tunge som de var for noen dager siden. Har heller ikke så mye utflod som jeg hadde for noen dager siden.

Har ikke hatt noen blødning, men er veldig bekymret for at dette ikke går bra.

Er det for tidlig med en ultralyd for å sjekke om alt er bra? Eller kan man måle hcg nivået for å sjekke om det er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn var det for meg og :) Men nå er sympt tilbake for fullt! Det gjør de nok hos deg og :)

Skrevet

du, symptomene kommer og går!

bare nyt at du føler deg fin du!

snart så står du og bøyer deg over doskåla *le*

-men du kan jo håper at du slipper!

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har hatt det på samme måte og at alt har gått bra med dere :-).

Skulle virkelig ønske at jeg hang over doskålen akkurat no...krysser fingrene for at jeg snart kommer til å gjøre det ;)

Ringte legekontoret og fortalte om mine bekymringer. Legen min var ikke tilstede i dag, men jeg kunne komme innom i morgen for å måle hcg verdiene mine. Så da krysser jeg fingrene for at alt er bra :)

Skrevet

at symptomene er borte er ikke et normalt tegn på at ting er galt altså.

tegnet på det er blødinger kombinert med smerter;-)

så slapp heelt av du. og når du henger over doskåla vil du angre på at du har ønsket deg dit.. hihi

Skrevet

Hehe...ja det regner jeg med, men akkurat no hadde det vært veldig betryggende med noen flere symptomer ;-)

Skrevet

joda. men en blir ikke MER gravid av flere symptomer. sett den andre tråden på toppen her som handler om det samme? der ramsa jeg opp noen vanlige symptomer som en ofte ikke tenker på.

forresten er kviser også et symptom.

Skrevet

Nei, man blir ikke mer gravid jo flere symptomer man har, men kanskje litt mer beroliget for at alt forhåpentligvis er normalt. Det kan jo selvfølgelig gå galt selv om en har masse symptomer.

Jeg har to barn fra før og under begge svangerskapene hadde jeg masse symptomer. Jeg har aldri hatt hverken SA el MA, så da går jeg å tenker mye på det. Er nesten sann at jeg regner med at det kommer til å gå galt denne gangen, at det før eller siden må være min tur til å miste, siden man hører om så mange andre som mister.

Synes derfor at det er ganske greit at jeg får målt hcg verdiene for å sjekke om alt er normalt, så jeg forhåpentligvis kan puste lettet ut når resultatet foreligger :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...