Gå til innhold

Noen flere på overtid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle føder før eller rett rundt termin. Jeg hadde termin den 15 og er fortsatt ikke antydning til at noe skal skje. Var på ultralyd i dag og da sa de at babyen lå veldig langt oppe. Må si jeg begynner å bli litt lei nå men må vel smøre meg med litt tolmodighet enda noen dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne ønske jeg var på overtid jeg, men har desverre 23 dager igjen :P Ønsker deg iallefall masse lykke til, uansett er det ikke lenge igjen ;)

Skrevet

Jeg er 2 dager på overtid...prøver å holde motet oppe, men når natten kommer begynner alle tankene, kynnerene og ryggsmertene, så da blir timene veldig lange...vi får tenke at nærmere har vi aldrivært...det MÅ jo bli vår tur snart også...

Skrevet

Jeg hadde ogsaa termin den 15 og her er det heller ikke mye paa gang. Hver dag som gaar foeles som en evighet. Vi faar krysse fingrene for at det skjer noe snart. Oensker deg lykke til!

Skrevet

Termin den 15 jeg også:) Ingen antydning til fødsel her. Men har sluttet å kjenne etter, må bare være tålmodig. Uansett er det ikke lenge igjen! Det verste er vel egentlig alle rundt, og da mener jeg ALLE som spør og spør. Vi får holde motet oppe :)

Skrevet

Jeg hadde termin den 10.! 11 dager over i dag, tror jeg blir sprø. Det er en måned siden venner og familie begynte å si "i dag er nok siste gangen vi ser deg før du er mamma!" :-D

Velger å tro at kroppen min holder på babyen for en grunn (fattig trøst). Ingen antydninger i dag heller, tipper det blir igangsettelse til helgen.

Lykke til, jenter!

Skrevet

Jeg er 10 dager på overtid, og blir bare surere og surere for hver dag som går, huff...

Skal på overtidsvurdering i morgen, så det gleder jeg meg til, det er hvertfall noe å fylle tiden med. Håper de setter meg i gang så jeg blir ferdig med det og kan endelig holde min fantastiske baby som jeg nesten har gitt opp å få ut!

Lykke til folkens:-)

Skrevet

Bare to dager på overtid, men jeg holder på å bli sprø likevel.. Dagene går så utroooolig sakte.. Jeg kjeder meg halvt ihjel.. Orker liksom ikke finne på så mye heller, så det blir å bimme i de timene lille snuppa er i barnehagen, og sambo på jobb..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...