Gå til innhold

Syns samboeren min er frekk..:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det skjedd igjen. Samboeren min la seg før meg mens jeg så på tv. Nå skulle jeg pusse tenna og sjekke innom her før jeg la meg og da etter jeg hadde pusset tennene så tar jeg p-pilla mi. Men tror du ikke han har gjemt dem. Dette er ikke første gang men jeg har funnet dem ellers. Nå har jeg endevendt badet, men bortevekk.. Hadde lyst og vekke han og ta ett alvorsord igjen. Forklart han at vi har ei på 1/2 år så er for tidlig og begynne nå. Hva vil folk tro at jeg er en rugemarskin(bor på bygda..) Men i steden fant jeg ett nytt brett og gjemte det godt. Vurderer og ikke si det til han...Er jeg slem?Han hører ikke på meg og finner alltid motargumenter for og få en baby til nå. Helst igår. Han er forresten en super pappa og tar farsrollen kjempebra, men må jo vente til jeg er klar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men hadde rukket med og SI at nå kaster jeg snart pillene dine eller noe.. Hadde jo skjønt hvor han ville. Nevner søsken så godt som hver dag. Men tenker ikke på at det er jeg som går 9 mnd med mage,trykker barnet ut og går hjemme da med evt 2 ..Ikke det at jeg vil jo ha en til om en stund. hvis jeg er så heldig da:) Men får da være grenser liksom..

Ja, jeg innrømmer han er utrolig barnslig..:(

HI

Skrevet

Men så lenge han ikke hører. Er det dumt av meg og ta piller i smug..?Blir jeg like "dum" da?hehe

Han har jo fått ei fantastisk jente-baby som vi elsker over alt på jord:)

Så hvorfor stresse sånn det skjønner jeg ikke...

Skrevet

litt urettferdig at bare dama skal bestemme,kanskje? Egentlig?

Jeg ville ikke ventet, hvis mannen er et unikt farsemne.

Kjør på!

Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener, men han bestemte faktisk sist og..

Ikke at jeg angrer altså.

Mente ikke at han var unik, men flink og ta seg av henne,skifter bleier,gir mat uten at jeg må spørre og sånn..Er glad han er far til barnet min hvertfall:)

Skrevet

Begynn på p-ringen, han kan jo ikke akkurat dra den utav deg ;o)

Skrevet

Hehe, smart:) Men hjelper ikke mot det evige maset, men sparer meg for nattlige leting etter pillene.

Men vet ikke om jeg har så lyst på sånn som P-ring,eller spiral og sånn oppi der. Men P-sprøyte kanskje?

Skrevet

Ærlig talt, skal en mann bare kunne presse kone/samboer til å bli gravid da? Når ungen de har bare er seks måneder? Er ikke alle som gjerne vil ha unger med halvannet års mellomrom...Noen synes det er greit at kroppen får kommet nogenlunde tilbake til "normalen" før neste graviditet. Og da snakker jeg ikke om å bli kvitt de ekstra kiloene...

Skrevet

Så du nevnte p-sprøyte... den har jeg mange dårlige erfaringer med..

Men over til det du spør om. Syns det er dumt av han å ikke respektere deg, til tross for at jeg syns det er veldig søtt av en mann og ville så sterkt. Men når han gjør som han gjør, synes jeg ikke du er "dum" om du finner en løsning for å ta dem. Er ikke du klar, så er ikke du det.. sånn er det bare.

Lykke til!

Skrevet

Kjenner ikke at en bruker p-ringen verken til vanlig eller under samleie hvis du setter den inn riktig:o)

P-sprøyte anbefales virkelig ikke, mye bivirkninger, tar lang tid å få den ut av systemet osv.

Ville aldri blitt godkjent skulle den ha blitt innført i dag.

Skrevet

Du får gi ham beskjed om at "Nei, pillene mine er borte, så nå må vi vente en mnd. med sex"

Skrevet

Hvorfor i allverdens navn å rike er det søtt at en mann vil ha barn? Merkelig opplegg.

Skrevet

Hehe, menn som tar oppvaska frivillig er jo også så søte;)

Men det er jo lett for en mann å ønske seg to tette da, det er jo ikke han som skal bli gravid så fort igjen. Det er ikke han som skal gå høygravid med en ettåring i huset...

Skrevet

Takk for mange svar:)

Han sa ingenting om det i morgens. Later som ingenting han.

Tar pillene i smug så får han bare gå der i god tro:P

Vil kanskje prøve på nyåret med baby og ikke nå.

Så lenge han ikke hører etter alle mine argumenter så får jeg bare late som vi bommer noen mnd.

Det er jo en stor opplevelse og få barn så vil jo gjøre det da jeg føler det er rett.

HI

Skrevet

hæ? Jeg skjønner ingenting. Da er vel jeg også søt når jeg tar oppvasken frivillig da?

Skrevet

Haha, tommelen opp til spurven! Helt enig med deg, finnes ikke 'søtt' at en mann 'tar oppvasken frivillig' - lever dere på 50-tallet eller???

Skrevet

Skulle likt å vite hvorfor du skriver dette tullet på et gravidforum. Du er jo ikke prøver og du vil ikke ha barn.

Skrevet

Anonyforumet er felles for BIM og DIB da...

Skrevet

Jeg har ei jente på 6 mnd og vil ha en til men ikke akkurat nå. Vil nyte litt av den første tiden med jenta mi uten og være kvalm,ryggvondt og bekkenplager..:)Men samboeren min respekterer det ikke for han merket jo ikke noe til det. Bortsett fra klaginga mi, men kan ikke vært så ille siden han vil gjennom det en gang til.

Og jeg skriver fra DinBaby.no jeg..

HI

Skrevet

Så noen andre hadde skrevet det allerede, men noe som slo meg også da jeg leste nedover tråden var faktisk 'Hva er det som er så søtt med menn som vasker opp?' - isåfall er mannen mitt et varp, og mange av dere kommer til å synes han er veldig søt. Selv synes jeg det er en selvfølge, og synes han er adskillig søtere i mange andre situasjoner som ikke nødvendigvis må dras opp her :)

Skrevet

Jeg er enig med de som synes at dette er utrolig respektløst av ham og en kontrollerende handling- ikke mye "søtt"! Men jeg syne at dere må kunne snakke sammen om det, for litt åpenhet må det jo være i et forhold. Jeg ville i hvetfall ikke gitt ha gleden av sex eller troen på at du når som helst kan bli gravid igjen.

Legen min sa at man burde vente et helt år før man blir gravid igjen, og det kan du jo fortelle ham. Høres ut som han vil parkere deg helt med to småbarn i huset og at han overhode ikke bryr se om dine følelser, og det synes jeg er hårreisende! Gi beskjed!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...