Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Føler meg en smule dum som faktisk ikke har fått med meg dette :/ Men når tispa vår har løpetid & kan bli gravid.. Er dette FØR hun blør eller mens hun blør? Jeg har trodd dette var mens hun blødde og har passet godt på henne nå i disse dagene siden hun blør. Så sier ei venninde av meg at det er i tide rett før hun blør hun har løpetid, likt som oss mennesker (ikke at vi har løpetid, men med tanke på eggløsning) ???? Og, siden hun blør nå er hun IKKE gravid right? Hun er "kjæreste" med nabohunden vår (bor i rekke) og dem er myyye med hverandre å leker. Passer alltid på dem med, spess når han prøver seg hele tida.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 er ikke før! noen tisper kan ha skjult løpetid dvs. at de ikke blør i det hele tatt, men det er nå hun er løpsk å kan bli drektig
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Ok, phuuuu..... ) Fikk en smule panikk her nå og så en merkelig blanding av Italiensk mynde (nabo bikkja) og vår hårete hagemix Haha... Han har en tendens til å snike seg under porten til hagen vår å leke med henne, men nå når hun har løpetid har han også blitt holdt unna hagen sin slik at det ikke skal bli smårollinger av det hehe Takk for svar
Sommerfugl78 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Det er vel hele tiden når hunden blør. Jeg har hørt at ellevte døgnet er det "værste", men vet ikke om det er en myte. Vi bruker hunde-truse på vår hund, med vanlige truseinnlegg i (må jo passe på hunden likevel da).
Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Takk Ja sånn truse har hun, ser ut som en strap-on... haha... sæxi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå