Gå til innhold

Spm ang løpetid hos tisper.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg en smule dum som faktisk ikke har fått med meg dette :/

Men når tispa vår har løpetid & kan bli gravid.. Er dette FØR hun blør eller mens hun blør?

Jeg har trodd dette var mens hun blødde og har passet godt på henne nå i disse dagene siden hun blør.

Så sier ei venninde av meg at det er i tide rett før hun blør hun har løpetid, likt som oss mennesker :P (ikke at vi har løpetid, men med tanke på eggløsning)

????

Og, siden hun blør nå er hun IKKE gravid right?

Hun er "kjæreste" med nabohunden vår (bor i rekke) og dem er myyye med hverandre å leker. Passer alltid på dem med, spess når han prøver seg hele tida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke før!

noen tisper kan ha skjult løpetid dvs. at de ikke blør i det hele tatt, men det er nå hun er løpsk å kan bli drektig

Skrevet

Ok, phuuuu..... :))

Fikk en smule panikk her nå og så en merkelig blanding av Italiensk mynde (nabo bikkja) og vår hårete hagemix :) Haha...

Han har en tendens til å snike seg under porten til hagen vår å leke med henne, men nå når hun har løpetid har han også blitt holdt unna hagen sin slik at det ikke skal bli smårollinger av det :) hehe

Takk for svar :)

Skrevet

Det er vel hele tiden når hunden blør.

Jeg har hørt at ellevte døgnet er det "værste", men vet ikke om det er en myte. Vi bruker hunde-truse på vår hund, med vanlige truseinnlegg i (må jo passe på hunden likevel da).

Skrevet

Takk :)

Ja sånn truse har hun, ser ut som en strap-on... haha... sæxi :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...