(0_o) Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Oppdaget det for ca to mndr siden, to bittesmå røde prikker på skulderen hans. Tenkte kanskje at sambo el jeg hadde løfta han litt fei/mini hadde vært borti noel eller noe sånt og at det kom til å bli borte og tenkte ikke noe mer over det (de prikkene var bittesmå og ikke lette å få øye på). I dag så jeg noe jeg trodde var blod på skulderen hans, men så er det innenfor huden. Det ser helt ut som blod, samme farge og alt, men det er en blodutredelse tror jeg. Nøyaktig der hvor de to prikkene var. Det ser ut som at prikkene har vokst :-O Det blir borte når jeg trykker på det.. Hva kan det være? De to prikkene har vært der ganske lenge, men at de vokser?! Har fått time hos legen 3. sept (er unntakstilstand på legekontoret pga ferie og sykemeldinger. Vanligvis får jeg time på dagen), men synes det er litt lenge å vente på å få svar.... Blir litt bekymret, har søkt på nettet uten å finne noe om hva det kan være. Noen som vet?
Lykke X 4 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Dette høres ut som noe en lege bør se på. Og det kan være lurt å ikke vente så lenge med det. Har du forklart de på legekontorert hva barnet ditt har? Hvis ikke de da vil ta h*n inn for sjekk, ville jeg om det var mitt barn, tatt det med på legevakten.
(0_o) Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Ok... Ja, har forklart dem det... Kan det være noe skummelt? :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå