Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Because it’s been a long time since I last spoke English I thought it would be better for me to express myself with Pictures, text and music instead of a speach. VISER LYSBILDER MED MUSIKK As you can se Elizabeth and I have done a lot together both as children and teenagers. We share loads of memories, and I am so blessed to have had a friend like you through almost all my life. You have always been there for me, and I think we have both been a big support to each other! Being young isn’t always easy. I can’t imagine what it would be like growing up without having you in my life! Eventhoug we have lived far appart for 5 years now, nothing has changed, and things are always the same when you are back home.... So I just want to thank you for the wonderful person you are, and have always been to me. And I want to thank you Joshua for being the person you are to Elisabeth, I think she deserves all the best in life, and I know that you are the best thing that ever happened to her! I just want to wish you all the best. Congratulations!!
Smaragd gifter seg 30.05.09 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Så langt jeg kan se, så det kjempebra ut! Nydelig tale!!!! Fikk gåsehud på armene!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 En feil: even though skrives med h tilslutt, og i to ord, men der er jeg ikke helt sikker. Apart skrives med en p,
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Så ingen andre feil enn det anynom påpekte:) Nydelig tale:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Må bare få slenge inn at selv om det var et par skriveleifer her - så spiller det tross alt ingen rolle ettersom jeg regner med du skal fremføre talen muntlig.. Svarte deg på anonymdebatten forøvrig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå