Gå til innhold

Noen som kan se over engelsken min? (liten tale)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Because it’s been a long time since I last spoke English I thought it would be better for me to express myself with Pictures, text and music instead of a speach.

VISER LYSBILDER MED MUSIKK

As you can se Elizabeth and I have done a lot together both as children and teenagers. We share loads of memories, and I am so blessed to have had a friend like you through almost all my life. You have always been there for me, and I think we have both been a big support to each other! Being young isn’t always easy. I can’t imagine what it would be like growing up without having you in my life! Eventhoug we have lived far appart for 5 years now, nothing has changed, and things are always the same when you are back home.... So I just want to thank you for the wonderful person you are, and have always been to me. And I want to thank you Joshua for being the person you are to Elisabeth, I think she deserves all the best in life, and I know that you are the best thing that ever happened to her!

I just want to wish you all the best. Congratulations!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt jeg kan se, så det kjempebra ut! Nydelig tale!!!! Fikk gåsehud på armene!

Skrevet

En feil: even though skrives med h tilslutt, og i to ord, men der er jeg ikke helt sikker. Apart skrives med en p,

Skrevet

Så ingen andre feil enn det anynom påpekte:) Nydelig tale:)

Skrevet

Må bare få slenge inn at selv om det var et par skriveleifer her - så spiller det tross alt ingen rolle ettersom jeg regner med du skal fremføre talen muntlig.. ;) Svarte deg på anonymdebatten forøvrig. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...