Twintipp og himmelblå Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hei! Må bare takke for tipset om de bokstavene:o) Kjøpte de og har malt navnet rett på veggen jeg, hi hi:-O Ble fint faktisk!! De var geniale da:)) Takk for tipset. Klem
M-N & sassy-susie Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 førtell... :-) kordan tips??? Å du twintipp.. kan kje eg få bloggen din igjen? hadde lagra den på den andre pc-en min som eeg har gitt til lillebrodern..
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Har sendt deg sassymor:) Har forresten bilder av de på bloggen og, selv om bokstavene ser mye mindre ut på bildet. Har så dårlig kamera:-p Det er pappbostaver man fjerner omrisset av, limer de på veggen og maler inni:))
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Å ja så flott da =) Det er ikke så vanskelig nei...Få se bloggen da
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 Får ikke sendt deg pm mamma26. Men, sjekk på www.twintipp.blogspot.com , så bytter jeg navnet for 5 min. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå