Mamma mjaua Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 hei,. hadde termin på mandag, og skal ha jordmortime på torsdag. sjekker hun modning da, eller må jeg spørr om det? gjør det vondt? og gjør stripping vondt? hvordan er det de sjekker modning ? bruker de glidemiddel? og hvordan stripper man? kjempedumme spørsmål, men er litt nervøs.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 du kan spør jm om hu kan sjekke deg.. d trenger ikke var vondt å bli sjekkt om du har modning om hu er forsiktig..men hvis du vil bli strippet så tar hu litt ekstra i for å irritere livmortappen,tøyer den å strekker litt ..d kan gjøre litt vondt,å du kan blø litt etterpå jeg har blitt sjekket to ganger til nå,men d kjennte jeg ikke for hu ville ikke strippe.. de kjenner på livmortappen om den er myk,har åpning om den er kort eller lang.. de bruker litt sånn glidemiddel ja .. men du trenger ikke bli strippet hvis du ikke vil d selv..bare hør med hu om hu kan kjenne om du er moden å har litt åpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå