babyandme Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hei, et litt teit spm ang NAV men. Jeg skal gi dem et nytt kontonummer å sende barnetrygda til.. kan jeg sende brev eller epost til dem eller må jeg møte opp på kontoret deres? vi bor litt avsides og blir litt tungvint å komme seg dit med to barn nå før helga. Men tenker de har vel "sikkerhetsregler" på sånt:-) noen som vet?
mamarama og lille banan Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 jeg vil tro at du må møte opp...men får å være sikker på å slippe bomtur kan du jo ringe lokalkontoret på forhånd
Mrs. Bouquet Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg er nokså sikker på at et brev med det nye kontonummeret og din signatur skulle holde.
babyandme Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Takk for to ulike svar hehe..:-) tror jeg sender dem et brev m/signatur og håper det holder.. om jeg må møte opp gjør jeg jo det. Ingen hast med det nye kontonummeret, men kjekt å ha det gjort. (Jeg vil ha inn barnetrygden til min konto istedet for at mannen min får den inn..har litt mer greie på hvilke ting som skal kjøpes inn-uten å virke stygg nå) :-)
Herkules Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Det var en gang jeg fikk et brev fra dem om hvor pengene skulle inn, da svarte jeg pr brev hvor jeg oppga kto. nr Det gikk helt fint det. Mulig en mail kan holde. Husk at når de taster inn ditt kto nr så kommer ditt navn opp så de vet de ikke sender det til hvem som helst
FruMamma med nr 2 Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Å sende kontonr pr brev eller mail ville jeg ikke tatt sjansen på. Lett å spore opp. Ville ringt jeg, det tar deg sikkert 5 min
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Du kan ikke maile det. Det må sendes med post, pga de må ha underskrifen din. Det var det jeg fikk beskjed om fra NAV. Kan jo self stille opp, men jeg sendet ihvertfall brev om hvilke konto nr jeg ville ha barnetrygden inn på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå