Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hun har et stort hus fylt med resultatet av årevis med ellevill shopping, så hun trenger egentlig ingenting. Ellers er hun veldig forfengelig, og liker å reise. Forslag?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 hva med en kafetur- eller en god flaske vin.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 En kurv med deilige kremer,såper og ei flaske vin? Jeg vil ha vin til 80 årsdagen,iallefall ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Tusen takk til dere som kom med seriøse forslag.
siddismamma Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Ellers så er det jo alltid kjekt med et fint nytt skjerf, lue eller skinnhansker til vinteren. Eller en fancy paraply kanskje? Turstaver har jo også vært veldig populært blant blant eldre de siste årene, men det kommer jo litt an på formen da. Ikke alltid så lett å kjøpe parfymerivarer til andre synes jeg.
tara_77 Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 gavekort på fotpleie..... gamle trette ben trenger litt stell
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Nå kjenner ikke jeg dama, jeg hadde nok ikke gitt dette til hvem som helst.. Men kommer til å gi det til egne besteforeldre ved neste mulighet... I og med at de egentlig ikke trenger noe, så går det an å kjøpe en kurv eller noe, og fylle den med ting de bruker til daglig.. Kaffe, te, kjeks, kryssord, osv.. Sånne litt kjipe ting å kjøpe selv, men samtidig kan man aldri få for mye:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Hehe, først når innlegget var lagret at jeg kom på at 80 jo er et rundt tall... Da virker kanskje kaffe og sånn litt stusselig. Men likevel, det går an å kjøpe en kurv, og kanskje fylle den med litt mer fancy ting, siden det er en rund dag. Hvis hun er litt jålete, så kan du jo kjøpe dag/nattkrem, neglelakk, neglelakkfjerner osv og legge i kurven...?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Bestemoren min er over 80nå, og hun vil egentlig ikke ha noe, men vi kjøper ting hun trenger i hverdagen, skjerf, lue, vanter, strømper, paraply, brodder, kalender(gjerne med bilder av barnebarn og oldebarn), bøker, kjøkkenutstyr(ting som trenger å fornyes), twist osv. Blomster får hun også i tillegg til de praktiske gavene!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Så ei her om dagen som hadde laget bleiekake. Hva med å få henne til å lage i Tena Lady kake...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 Til min farmor laget vi en kurv full av saker hun ikke vil kjøpe selv, som hun mener er altfor dyrt. Men liker veldig godt. Så det ble en kurv med oster, hjemmelaget saft, kremer, shampoo o.l Kjekser å herlig sjokolade. Hun blei kjempe glad!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #14 Skrevet 22. august 2008 Veldig mange gode forslag her! Tusen takk! Jeg likte best forslaget om fotpleie, for det ville hun aldri ha brukt penger på selv! Takk igjen!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #16 Skrevet 22. august 2008 En bindpakke,................hahaha
mor_til_2_84 Skrevet 22. august 2008 #17 Skrevet 22. august 2008 Kanskje du kan finne ut hva slags blader hun liker å lese, og så kjøpe et abonnement? Koslig å få hyggelig lesestoff i posten, og slippe å stresse i butikken for det hver gang det kommer ut. Finnes jo blader i alle kategorier.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #18 Skrevet 24. august 2008 Fotpleie hos en spesialist Fotpleieprodukter. Ullundertrøye En flaske sherry o.l. Konjakksjokolade. Teater/ kino/ revy biletter sammen med mannen eller med deg. Ta hennemed på en fin resturant. Mobiltelefon + kurs for nybegynnere Båttur m/ lunsj Frisør og styling time Morgenkåpe Nattkjole Abonement på et blad eller ei avis Et fadderbarn hos Plan Norge eller Redd barna Parfume
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #19 Skrevet 24. august 2008 Kjempebra forslag! Tusen takk, du snille anonym!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå