Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 hva skal guttene deres hete da jenter? Har ett par kanditater men trenger flere alternativer.... Hva synes dere om Julian og Theo?
Rascal_4.11<3 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Si det du Etter noen runder med heftige navn diskusjoner fant vi ut at sambo skal få bestemme navnet (har en viss veto rett) så blir spennende og se hva han kommer frem til,han holder kortene tett til brystet Vi har snakket veldig mye om Christoffer etter bestefaren hans (litt vel vanlig kanskje) eller Samuel (min favoritt) Liker både Julian og Theo, men holder en liten knapp på Theo av de to:) Noen av de andre navnene jeg hadde på lista vår var; Gabriel William Isak Leon Johan Johannes Kasper Liam Adrian Benjamin Jakob Edvard Brage Mateo Oliver Even Nathaniel (var de jeg kom på, er litt i overkant glad i navn, hehe tror jeg må få maaange barn
Snart mor til 2 gutter Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Har ikke klart å bestemme navn ennå men vi har tre navn vi tenker på: Iver Brede Jone Korte greie navn, og navn som ikke alle andre går rundt og heter....
mooimooi Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Vi har vært veldig usikker og uenig... men nå har vi funnet et navn begge liker, som vi skal bruke hvis det passer til prinsen... Jonas... har Emil fra før Theo er ett veldig fint navn
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Holder en liten knapp på Leander eg, men ingenting bestemt:) Ungene vil at lillebror skal hete Sebastian:) Viss eg skulle velge mellom Julian og Theo ville eg valgt Theo:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 liker veldig godt begge to.....liker best Julian da..men kjenner så altfor mange som heter det her i nærheten
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2008 huff det finnes så altfor mange fine navn der ute.. jeg syns mateo og leon er fine navn men av en aller annen grunn føles det ikke "riktig" hehe... sikkert bare fordi vi har hatt theo og julian på lista så lenge
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2008 ikke lett dette her... er litt redd for å velge "feil" :o/ men man ser vel hva som passer nar han kommer ut håper jeg... Jeg har likt Julian veldig lenge og pappan liker så godt Theo så jeg håper han passer til ett av de i alle fall (selv om de ikke slo heelt an i familien... Julian var aaaltfor feminint og Theo var heller ikke nevneverdig bra hehe ) Ellers har jeg fått smaken på Milo i det siste.. tenker alle på vaskemiddel når de hører det? eller kan det være ett alternativ?
temine Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Tenker vaskemiddel ja, desverre. Er jo egentlig ett fint navn, men blir helt uaktuelt pga vaskemiddelet. Er desverre ikke så mange litt spesielle og fine navn til gutter som man har å velge mellom til jenter. Ta med dere alle navn dere liker litt på en lapp til føden, så får dere bestemme når han er kommet ut:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Milo er fint Det er mange navn som kan minne om noe annet og tilogmned vanlige navn kan bli perfekte mobbenavn med litt fantasim så hadde jeg ikke brydd meg om.... desverre kalte vi hunden vår for det, siden jeg på den tiden aaldri i verden skulle ha barn, ellers hadde jeg vurdert det..
Gjest Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Lucas tror vi han skal hete hvis det er en gutt... men det gjenstår å se om navnet passer. Ellers så liker vi Daniell, Isak, Jonas, Julian, Simen, Simon, Jakob. Men han som skal bli storebror kom på at Lucas var et fint navn, så da er forventningene store Blir nok kjempe skuff hvis det kommer ut en jente i stede. Da har storesøster lyst til at hun skal hete Sofie. Gøy når ungene er med på å ha tanker for navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå