Gå til innhold

Nick og Diana...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Paradise Hotel er jo bare såååååååååååååååååå søte! :-) Blir helt nyforelsket av å se på dem, jeg! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir flau jeg. Synes hun diana er sikkelig barnslig. Får hetetokter og greier:P

Skrevet

Hehe, de er veeeeldig søte ja;)

Skrevet

Hvorfor var han sur på henne da, fikk ikke det med meg?

Skrevet

PH stod på i bakgrunnen her i dag og seriøst..... så tror jeg det er et av de mest tragiske tv prg ever...... en blondine som griner 90% av tiden.... skikkelig intressant ja:)

Skrevet

Når du har blitt 39, er sånne ting veeeeeeldig søtt igjen! :-)

Skrevet

Diana fortalte ham ikke hva som skulle skje spillemessig, for å få Karina ut. Da ble han sur, og hun lei seg - skikkelig deilig fjortiss-opplegg! :-)

Skrevet

Jeg er sikkert rar, men har blitt helt hekta! :-) Eneste programmet jeg bare MÅ ha med meg hver eneste kveld! :-)

Skrevet

solstråle69

jeg signerer deg der...

hver kveld sitter jeg klistra foran skjermen nå PH går..

og ja fy flate å søte de er.. ble såååå glad når dem ble venner. Å hørte du han sa hun var den deiligste på jord.. er 4 år siden min så sånt til meg.. vi er fortsatt sammen assa men sånne gloser får jeg ikke høre mer hehe :)

Skrevet

Da er jeg bare tragisk jeg å da, Synes programet er fantastisk og Nck og Diana er bare så skjønne. "sukk" den som var ung og nyforelsket igjen.........

Skrevet

Hååååååååååper det blir noe mellom dem! :-)

Skrevet

Er så glad jeg har sett ferdig hele greien, klarte ikke vente mer og så alt på nett:)

Og Nick og Diana er virkelig herlige mennesker!

Og Nick kunne gjerne blitt med meg hjem, anyday!

Godt jeg ikke så ham når jeg var i DK i sommer...

Gleager er forøvrig enda finere i virkeligheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...