suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Kan man beholde buksa på når man skal ta MR av nakke-øvre rygg? Hva med bh?
Heaven har født::) Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg tok av hodet. Fikk beholde trusa,og fikk sykehus skjorte. Alt annet må av, også smykker og klokke..
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk beholde buksen siden jeg bare hadde en "strikktights" på meg sa legen. "Den har vell bare strikk den der?" Bh`en måtte jeg ta av. Fikk beholde skjorten min. Men så der hand slike sykehus-skjorter i avkledningsrommet. Er vell for de som har "metallpynt" på? Jeg tok av magen, men vil tro det gjelder det samme for deg. Jeg ble anbefalt å lukke øynene før han kjørte meg inn i maskinen. Er glad jeg fulgte det Prøvde å gløtte litt og kjente "trangen til panikk" og følelsen av at det ble trang med en gang. Gløttet litt mens jeg lå i også. Fikk en følelse av at jeg var alt for stor til å klare å komme ut igjen av det lille hullet jeg kunne skimte nede ved bena. Det gjekk helt fint det! Kom ikke engang bort i noe. Selvfølgelig! Ellers så angret jeg på at jeg ikke øvde meg på å holde pusten. Måtte ligge helt i ro når han tok bildene. Kunne ikke puste. Men det gjelder kanskje ikke deg siden du skal ta av nakken, puster ikke på samme måte med den
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Takk for svar. Jeg gruer meg litt, har litt tendenser til panikk i trange rom. Skal huske å holde øynene lukket, men må sikkert smugtitte, bare for å sjekke.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Det går nok helt bra Det verste for min del var dagene rett før jeg hadde timen. Jeg ante, fryktet og var litt redd. Var i skikkelig dårlig humør, og hadde humørsvingninger til tusen..... Kunne plutselig bite hodet av noen. Men når dagen endelig kom var det godt å få det overstått!! Det var ikke så ille som jeg trodde selv. Jeg har sykehus-skrekk! Jeg fikk radioklokker på ørene. Radiologen snakket også til meg gjennom de. "Hold pusten" Fikk også en ballong jeg skulle klemme på om det ble krise og jeg måtte ut med en gang. Lå nok klar til å trykke med en gang han kjørte meg inn, men glemte fort at jeg hadde den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå