Gå til innhold

blødninger??? og jobbing....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen blødninger idag, er ikke friske. Men jeg har mistet tre ganger før, så er litt engstelig nå. Hvordan er det? Bær man holde seg i ro?? Eller er det helt greit å jobbe? Har ikke tunge løft i jobben, men går og står hele dagen i et stressende miljø. Jeg er aldri sykemeldt, og ønsker det heller ikke. Men gjør hva som helst for å ta vare på dette åtte uker gamle vidunderet. Har fått time til UL om 14 dager, og legevakta sa at det var bare å vente til da. Er det noen som har noen formennger om hva jeg bør gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det så rolig som du kan vil jeg si...Sett deg ned innimellom om mulig og bare pust rolig ;) Vet hvordan stressendes jobber kan bli. Prøv å bestemme deg for ikke å bli stresset...Om mulig.

 

Men, spirer som vil bli stor er sterke og tøffe. Har du en tøffing inni der så klamrer den seg fast ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...