jente-med-sept-jente Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Har fått noen blødninger idag, er ikke friske. Men jeg har mistet tre ganger før, så er litt engstelig nå. Hvordan er det? Bær man holde seg i ro?? Eller er det helt greit å jobbe? Har ikke tunge løft i jobben, men går og står hele dagen i et stressende miljø. Jeg er aldri sykemeldt, og ønsker det heller ikke. Men gjør hva som helst for å ta vare på dette åtte uker gamle vidunderet. Har fått time til UL om 14 dager, og legevakta sa at det var bare å vente til da. Er det noen som har noen formennger om hva jeg bør gjøre??
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Ta det så rolig som du kan vil jeg si...Sett deg ned innimellom om mulig og bare pust rolig Vet hvordan stressendes jobber kan bli. Prøv å bestemme deg for ikke å bli stresset...Om mulig. Men, spirer som vil bli stor er sterke og tøffe. Har du en tøffing inni der så klamrer den seg fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå