Gå til innhold

noen som har født store babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil dere dele fødselshistorien me meg/oss?.. får en stor en baby å vil høre erfaringer.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5116 var min nr 2. Begynte med att vannet gikk 01.10 og dro ned til sykehuset, var där vid ca 03.00 tiden og da begynte rierne bli vonde og 04.20 kom min store jente! Flott födsel!!! Men veldig vondt!! Måtte sy noen pynte sting og var i veldig fin form etter födsel!

Skrevet

men du fikk henne ut?.. uten tang å sandre hjelpemidler?

takk for at du ikke kom med skrekkhistorie.=)

Skrevet

Tja, 1. mann var 4670, stort nok etter min mening. Gikk helt greit å få ham ut - selv uten pressrier (epiduralen tok litt livet av dem).

Største problemet mitt var vel heller at jeg lå rimelig lenge og venta på at en siste liten kant skulle forsvinne før jeg hadde full åpning. Til slutt så tøyde jordmora den bort :)

Men, alt i alt så kommer jo helt ann på bekkenet ditt. Jeg fikk beskjed sist om at jeg uten problemer kunne få større unger da bekkenet mitt er stort nok. Så kjekt å vite nå siden jeg regner med nestemann ikke akkurat blir noe mindre enn storebroren sin.

Skrevet

Ikke såå store, men 4250/54 og 4600/56. Denne her var 4100 foorrige mandag, og det er 2uker til termin. De sier det går greit, siden jeg hadde stort nok bekken til de to andre.

Er vel bekkenet alt kommer an på ja. Og det har ikkert noe med høyden din å gjøre. Er 176cm jeg, og de har aldri lurt på om jeg har stort nok bekken.

Skrevet

ja jeg fikk henne ut uten hjelpemiddler! Min siste jente for 4 uker siden veide 4120 og det var virkelig ingen problem, men har födt 3 tette så kanske det er grunnen til så snabbe greie förlossninger! Lykke til, det går nog veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...