Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hun ringte meg i sted og spurte om hun om kunne få begrave katten sin Lasse hos meg, han ble påkjørt i kveld. Bare 1.5 år gammel, nydelig langhåret pus med skogskatt-aner. Og han var så snill og kjælen, med skjønn krøllete pels under magen...=( Men i kveld så klarte han å rote seg hele veien ned til hovedveien og ble påkjørt. Han døde heldigvis momentant og bilføreren var så oppegående og omtenksom at han stoppet bilen, sjekket katten og ringte nr som sto på båndet. Det er andre gangen på under ett år at hun har mistet en katt ved påkjørsel. I november traff bussen Zappa og nå i kveld ble Lasse truffet av en bil. Hun er glad hun skal flytte snart (derav begravelse i min hage siden hun ikke vet hvor hun havner) for hun orker ikke miste flere katter på den veien der nå. Stakkars mamma og stakkars Lasse=(
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Huffda.. Rip. Lasse ..... =( Ikke noe kjekt når sånne ting skjer... God klem til mammaen din også!
* 5 om dagen * Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 å, jeg vet hvordan ho må ha det nå...vi har også mista 2 katter her pga veien.(er egentlig langt opp men) Det er helt forferdelig, å se de har blitt påkjørt.... stakkars mammaen din..... *klem*
Gjest Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Takk dere. Han var jo ikke min katt, men jeg ble jo glad i ham for det. Så snill og god. Mamma var jo helt forstyrret stakkars, hun som vanligvis skravler i en halvtime av gangen, avsluttet samtalen etter 5 minutter. Hun har hatt ham så lenge han har levd, for moren til Lasse er også mamma sin katt. Så nå har hun mammaen til Lasse og broren Lars. Guttene var veldig knyttet til hverandre, så hun bekymrer seg for hvordan Lars vil ha det når han oppdager at broren mangler. Trist=( Men dessverre sånt man må regne med når man har utekatter... Er bare glad det ikke har skjedd en av mine hittil. Men får sikkert en slik fæl telefon en dag jeg og...:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå