Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg er nesten spent jo. Sitter her og sjekker kart for å finne ut hvor jeg skal møte opp, og sjekker bussruter for å finne ut hvilken jeg må ta for å rekke det (Bussen går hvert skuddår, så det må virkelig planlegges) Skal jeg ta med et eple til frøken kanskje?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Dersom du er den eleven jeg får i morgen, så vil jeg heller ha sjokolade.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Tviler jeg på, men tar med sjokolade i stedet, sånn for sikkerhetsskyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå