hoppla Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Nå er jeg så lei meg å forbannet. Har kjøpt en helt ny, fin dunpose til lillemor som kommer i oktober. Siden jeg er veldig allergisk og hun også kanskje kan bli det bestemte jeg meg for å vaske den. Gjorde akkurat som det sto på bruksanvisningen, tørket den i trommelen med masse tennisballer, men den har nesten ikke fyll igjen, og dunen har bare lagt seg i klumper på forskjellige steder. Jeg har prøvd å riste den, ja gud vet hva jeg ikke har gjort men det blir ikke bra. Selfølgelig har jeg jo ikke tatt vare på kvitteringen, for dette synes jeg er dårlig. Det var ingen billig pose. Noen som har noen råd eller vært borti lignende???VÆRSÅSNILL å svar meg. TUsen takk
3 nydelige jenter <3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Da er den nok ikke ferdig tørket enda.. Jeg må tørke min i 2,5 time eller mer for å få den luftig og fin igjen.. Kan det være tilfelle?? KAN jo være feil på dunen, men er vel tvilsomt...
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 bytt den, du har full reklamasjonsrett selvom du ikke har kvitteringen. butikken har kvitteringskopier og hvis du i tillegg betalte med kort så kan du ta en utskrift av når du kjøpte den, så kan de gå tilbake og finne kvitteringen din i arkivet sitt, hvis de blir kranglete.
Mrs. Bouquet Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg vil tro det er fordi dunet ikke er tørt enda. Krever mange timer i tørketrommel.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Samme skjedde med dundynene våre. Men det er bare dunene som kleber seg sammen når de er våte/fuktige. Gi det litt tid, så skal du se at du klarer å riste den til normal fasong.
79fia Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Skulle vaske min dupose jeg og. Etter et par runder i trommelen m tennisballer, var den bare en klump. Trodde jeg hadde ødelagt den. Men den trengte maaaaange runder, og tok ut tennisballer, så jg bare hadde en de siste gangene. Men brukte en hel kveld på tørkingen. Husk svak varme. Nå er den god som ny:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå