Gå til innhold

Anonymsiden er rett og slett ødelagt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lenge siden jeg har vært innom der,men tok en tur innom i dag.

Har jo bare vært dr.yppert og Angelica i ALLE innlegg.

Ingen seriøse innlegg. Og da har jeg ikke lyst å starte en tråd om noe jeg lurer på,og ikke vil bli gjort narr av....

Var MYE bedre når man kunne være anonym på Krangle,da holdt de seg der inne og provoserte.

Har litt lyst å møte disse plagerene i ansikt til ansikt,for å se alder og utseende på de....Og spørre hvorfor de ikke kan finne seg en annen hobby enn å oppføre seg som skoleunger på en tåpelig Chatte-side....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså: de oppfører seg på samme måte som "vi" gjorde på u.skolen når vi var på BA-snakk og plagde andre. (jeg prøvde å ikke være frekk)

Skrevet

Enig i at det ikke er fristende å stille seriøse spørsmål på anonymsiden, for man vet at man kommer til å få masse dritt slengt tilbake i stedet for ordentlige svar.

Skrevet

Enig. Var slik på bim også da anonymknappen forsvant fra terminklubbene og deretter krangle. Skikkelig trasig. Vi trenger jo denne siden.

Skrevet

På dagtid har jeg fått gode, seriøse svar på anonym. Mulig det er værst på kveldstid med useriøse svar??

Skrevet

syns det har vært useriøse der i hele dag. fra jeg stod opp til nå....

Skrevet

Er ikke så veldig aktiv her inne og er ganske fersk, men må få si at stemningen på anonymforum er rett og slett utrivelig. Og dette pga to aktive nick.

Skrevet

Har du lagt merke til at 90% av Alle tråder med Yppert og Angelica i seg, er startet av anonyme som ser det som sin plikt å oppdra de. Så svarer yppert og Angelica da i disse trådene på sin "useriøse" måte, og disse anonyme hisser seg enda mer opp og må disse de enda mer, og så er runddansen igang. Ta fatt de anonyme, isteden for yppert og Angelica

Skrevet

Litt enkelt svar det der vel cat..... for hvis de 2 nevte ikke hadde syntes det er så rasende festlig med oppmerksomheten så ville de ikke svart på trådene. Ergo litt mere rom for de som ønskerå bruke forumet seriøst. Personlig interesserer de meg ikke da det er litt kjedelig i lengden å lese fitte meg her og fitte meg der i hver eneste setning. Kan du ikke please oppfordre dem til å finne på noe annet? Noe nytt liksom.....

Skrevet

Nei vet du hva Lotp, Jeg i forskjell ifra mange andre ser det ikke som min oppgave å fortelle de hva de skal bruke sin tid på dib på.

Jeg leker ilag med de når det passer meg, og når jeg går lei overser jeg de bare. Enkelt og greit.

Skrevet

Men du forsvarer dem mer enn gjerne? Litt merkelig at de samme menneskene som ønsket anonymknappen bort fra krangle, må oppholde seg på et forum nettop for anonyme brukere?

Jeg sa ikke at du skulle diktere dem, men kanskje oppfordre dem.... mulig de tar et hint fra noen som står dem nær:) Da kan jo innleggene ivertfall muligensfå en viss underholdningsverdi.

Skrevet

Jeg forsvarer de KUN utfra det faktum at jeg vet mer om de en den enkelte dibber noen gang vil vite. Jeg synes rett og slett det er trist at de får så jävlig mye mökk pga at anonyme velger å starte tråder med navnet deres i. Er kun i disse trådene de svarer for seg på sin egen litt bisarre måte, og så er det de som får dritten fordi de svarer på mökka de får servert av de anonyme .

Underholdningsverdi får det nok kun når man skjönner hva dette handler om, det er så mange som lar seg rive med og lar seg föle at dib blir litt mer virkelighetsorientert en hva som godt er. Trur dere virkelig med hånden på hjertet at det er slik ovennevnte opererer i virkeligheten. I så fall er det de det er synd på.

Skrevet

Nei nå må du gi deg Cat.68

Jeg har sett mange tråder på anonym som ikke omhandler Ypperten eller Angelica hvor de likeså er inne og svarer på sin sære måte, jeg bryr meg ikke om dem selv, og de kan være hvor de vil for min del. Men at de kun er inne på de trådene som er startet om de er LØGN!

Det er selvsagt idiotisk å starte tråder om vedkommende av de anonyme,

Men du er naiv om du tror at alle brukerne her inne syns det er underholdene å lese trådene til vedkommende, alle brukerne har ulikt syn på dib, og mange er inne på anonym for å spørre om seriøse, flaue ting, så kommer de to og trasher tråden med dustesvar?

Skrevet

Joda, jeg har skjønt deler av hensikten med oppførselen til overnevnte.

Men å bruke SÅ mye energi på å poengtere at det å være her inne på en chatteside, ikke er det samme som i virkeligheten, blir for dumt.

Nei jeg tror ikke de er slik i virkeligheten men jeg stiller likevel sprøsmåltegn ved det at to voksne sitter og lirer av seg ord som passer på ungdomsskolen, her inne, kveld etter kveld, for så å se på det som underholdende..

Jeg er helt enig i at anonymsiden er blitt veldig useriøs og at de anonyme kranglerne har tatt helt over. Det er trist fordi det er mange som har behov for å stille seriøse spørsmål anonymt. Og noen har behov for å svare anonymt. Det var jo det som var hensikten med anonymsiden...

Skrevet

Synes det grenser på patetisk det de driver med. Først så lagde de et helvete mens anonymknappen var på krangle, og mente de anonyme var..tja, hva var det..feige kalkunfitter?

Da moderator endelig tok vekk anonymknappen og lagde anonymrommet så har de vel nermest flyttet inn der. Er ikke der inne daglig, men hver gang jeg er der ser jeg de to nevnte nick.

Hva får to mennesker på over 30 til å gjøre slikt? Hadde de vært 15 og vært sammen med fem andre venninner og kniset og fniset samtidig hadde jeg faktisk forstått det. Men mennesker som nærmer seg 40?

Hadde jeg funnet ut at min mor satt og slag dritt om overvektige eller trygdebrukere, så hadde jeg nok blitt seriøst sjokkert og virkelig trodd noe var galt med henne.

Underholdning eller ikke, visse ting holder man seg for god til!

Skrevet

Cat er jo på samme nivå som drypperten og hu andre. Gidder ikke å lese innlegg som de har skrevet eller svart på. Er det noe elendighet, hetser de det opp. Bare se hvem som svarte og forsvarte nå...Cat!

Skrevet

Var noe så ille til boikotting her da.....Hehe.

Må jo si at selvom nickene til meg og yppert er i alle trådene vil det ikke si at vi har startet de selv.

Ser du nøye etter så ser du at anonyme starter, men det hopper vi og driter i for så lenge nickene lyser opp så er det liksom et fett....fehode!!

Bare sett på kaffen du så kommer jeg, men bare så du vet det ferdes jeg kun om natten og jeg skal prøve å unngå å gape så de hoggtenna mine syntes=)

Skrevet

Ser ut som noen prøver å ødelegge skravlesiden også:-)

Skrevet

Ja de drar jo så fint inn nickene her så vi må jo for all del forsvare oss her=)

smaaaaaaaaaaaaaask=)

Skrevet

Jeg sa ikke ALLE trådene , Jeg sa 90% av de. Nei jeg har klart og tydelig fått med meg at de ikke er likt av alle, Men de er likt av noen, og da trenger det ikke være pga hvordan de svarer for seg her inne, men på bakgrunn av hvilke de er BAK nikket.

Skrevet

Altså Heksemor.

HVOR har du sett meg hetse noen HVOR?

FORSVARTE DE?, Jeg skriver hva jeg mener om saken. Gjør det meg til LIKE ille som de fordi jeg ser litt annerledes på det en dere?. Må man slenge seg på en sytebølge overfor deres opptreden for å ikke bli katgorisert som like ille som dem?

Skrevet

Er enig i at yppert og angelica er ganske store i kjeften ja..

Jeg er veldig forsiktig med hva jeg spørr om der inne for å ikke bli tråkka ned..

MEN!!!! Hvis dere ser nøye etter så er ikke de anonyme noe bedre de heller.. Slenger useriøse kommentarer hele tiden uansett hva det handler om..

Så yppert og angelica er faktisk ikke noe verre enn anonyme untatt at de faktisk har nick...

Skrevet

Ikke sant, det er det jeg prøver å få sagt hele tiden. Men noen anonyme (og andre) er så selvforherligende at der er direkte skummelt.

Skrevet

Endelig et nick som klarer å se anonymes trakkasering her også.

Må si du fikk en stjerne i boka her nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...