hgBillingstad Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Er alle dere trøtte? Jeg er ikke i nærheten, og det bekymrer meg virkelig! Hva slags symptomer har dere? Jeg er heller ikke kvalm, eller har stikkende pupper (men jeg ammer....kan det ha noe å si???). Tror dette går rett vest.....æsj..... Er 4+6 i dag, så er ikke kommet så langt..... takknemlig for mange svar!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Hei Vi er nesten like langt på vei, jeg er 4+3. Har hatt mange symptomer, men dagen i dag har vært ganske rolig og behagelig. Tenker litt på det jeg også når jeg ikke kjenner noe, men så har jeg lest et sted her at noen dager er roligere enn andre, og at det ikke behøver å ha noen betydning på om det skal gå galt eller ikke. Fosteret, eller embryoet, vokser jo i rykk og napp. Egentlig bør man jo være glad for at man slipper unna den kvalmen og greier, er ikke bare bare det heller. Og som du sier, det er jo tidlig, og for mange tar det jo lang tid før de merker noe. Symptomene kommer sikkert raskere enn du aner! Prøv å tenk positivt på det, og at det helt sikkert går bra Lykke til
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Hei,ikke bekymre deg,du...Alt er sikkert brillebra Jeg fikk tretthetsbyger da jeg gikk med første,men ellers ingen symptomer i det hele tatt. Ikke ømme bryst, ikke kvalm en eneste dag, ingenting. Og alt var fint
lillepersille82 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg hadde nesten ikke symptomer da jeg var like langt som deg, trøttheten kom 1-2 uker senere, kvalmen kom sigende og slo virkelig ut mellom uke 6 og 9. Dessuten er det jo noen som går gjennom graviditeten uten noen som helst symptomer. Så alt er sikkert bra:)
VinterSol+2 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 symptomene går i rykk og napp! dessuten har du sikker symptomer så det holder, du er bare ikke klar over det... feks menssmerter luft i magen (fiser) kramper skjeløyd luktesans hårete på legger og under armer røyter tørt hår fett hår.....
pulverheksbaby Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Skjeløyd??? Den var ny for meg! ;o)
Fiola Biola Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Eneste symptom jeg hadde på den tiden, var ømme pupper og manglende premenstrualitet (men satte ikke dette i forbindelse med graviditet da) Mensmurringer kom i uke 5. Kvalme fra uke 6-7. Samme med tretthet. Og så er det temperaturreguleringa som er på tur. Men tror ikke alle har så mange symptom heller. Sikkert veldig forskjellig.
VinterSol+2 Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 I know! har ikke hørt om andre det skjer med enn meg.. men jeg blir seriøst skikkelig skjeløyd av hormonene... høyre øye bare stikker på tur.. hehehe. jeg er ikke skjeløyd normalt, så det er jo ganske festlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå