Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Pokker heller altså... =( Har holdt på et par dager med nylonvask.. Og da blir jeg jo sef. såpeglatt på hendene.. Et eller annet sted nedenfor vinduene rundt huset har antagligvis ringen detti.. Men finner den ikke.. Lett i 2 dager nå... Mannen fikk sef. vite det med engang.. Tenkte ikke over det engang.., for pleier aldri ta den av.. Men skulle jo sef. tatt den av når jeg skulle holde på med nylonvask.. Merket det antagligvis noen timer etterpå.. Har det med og vri og vende på den når jeg står i kø eller bare kjeder meg.. Og da var den borte.. =(
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Prøv å få lånt deg en metalldetektor. Ikke vet jeg hvor, men det var vel i hvert fall sånn de fant ringen til en av sandvolleyballspillerne i ol. Og det var i sanden! Omtrent som en nål i en høystakk.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Ja kanskje det.. Hvis det ikke er svindyrt.. hehe.. For ringen i seg selv var nemlig ikke så svindyr..
Sommerfugl78 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Sambo mistet forlovelsesringen da han kastet snøball på meg! "Pling" sa det da ringen traff asfalten gjennom noen cm nysnø. Vi lette i flere timer. Tinte all snøen med varmt vann. Men borte var ringen. Han måtte kjøpe en ny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå