nr2-imagen:) Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Har hatt veldig sterke kynnere i hele dag! Noen ganger kan jeg bli klam og kvalm av de. Ikke direkte vonde men veldig ubehagelige!! kanskje ca 3 i timen... Er det grunn til bekymring eller er det normalt? Er 34+5
Des-10 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Hei Vet ikke om dette er normalt, har ikke hatt det selv. Men jeg hadde ringt til føden å hørt med dem hvis jeg var deg, såslipper du å gå å bekymre deg.
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 jeg er plaget med mange vonde kynnere.. av og til må de pustes gjennom.. heh.. har hatt mange flere enn tre i timen.. er bare 33 jeg da.. har hatt masse kynnere hele svangerskapet.. men om du føler deg usikker, så er det jo bare og ringe og høre
nr2-imagen:) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Det var betryggende.... Tror ikke jeg ringer.. Har bare hørt om de som har hatt sterke kynnere og nesten full åpning når de kom på sykehuset.. Alle disse historiene hehe Venter og ser hvordan det utvikler seg jeg. Kjenner vel viss riene begynner
Gulljnta Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Hm, jeg hadde 22 på 1,5 time for 3 uker siden og ringte føden.. Gått på bricanyl i 2 uker, men var på kontroll og fikk beskjed om å slutte med dem.. Hadde streptokokker i underlivet fant de ut når jeg var på kontrollen, og skal ta siste stikkpillen ikveld så er kuren mot det ferdig. Har hatt 12 sterke kynnere på under 1 time nå, blir kvalm under noen av dem.. Vet ikke om det er nødvendig å ringe føden siden de ikke har hatt noen effekt tidligere i det hele tatt og er bare vonde og unødvendige.. Sambo er ikke så blid da men..
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 ja, jeg vil tro at det er litt annerledes med rier og at du merker om det er det det er en hører mange historier ja.. hehe..
Sitronelle Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg er i uke 38 nå, men har hatt vedlig sterke kynnere siden uke 30 i alle fall. I går f.eks, var magen mer eller mindre konstant stram og menssmerte lignende murringer. Har hørt at slikt er det bare for noen.Noen har masse sterke kynnere hver dag i svangerskapet, mens andre ikke får sine første kynnere før de går i fødsel. Nå tror jeg også at rier er veldig ulike for person til person...Jeg er ikke bekymret for fødsel når jeg kjenner menssmerte lignende murringer og det strammer ubehagelig for å si det sånn...Rier er så vondt så vondt som man aldri noen sinne har opplevd eller kunne tenke seg kunne gjøre så vondt....Og da er det på gang!!! Men som sagt...Jeg har hatt kynnere lenge, og tar det ikke som tegn på fødsel for det gjør umenneskelig vondt...Men har venninner som ikke hadde kynnere i svangerskapet, og da den første kom så var det tegn på at deres fødsel var i gang...Så er jo så forskjelllig dette her....!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Sitronelle: Ikke alle som har vonde rier Alle fortalte meg at jeg aldri noensinne kom til å være i tvil om forskjellen på kynnere og rier, fordi det er sååååå vondt at man nesten tror man skal dø.. Men jeg hadde ikke vondt da jeg hadde rier, det kjentes ut som kynnere, bortsett fra at dem kom regelmessig, så det var gubben som måtte "sette ned foten" og si at jeg MÅTTE på sykehuset. Hehehe! Hadde en veldig rask fødsel, ti min med pressveer og vannet gikk rett før ho kom ut Denne gang håper jeg på at jeg merker forskjell på kynnere og rier, så kanskje jeg rekker å få barnevakt til ungene før jeg må på sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå