Gå til innhold

Antivirusen min sier at denne siden phisher for google..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som blir advart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden siden er kjøpt og betalt av google stemmer det nok, he he.

Skrevet

150 advarsler nå siden jeg la ut innlegget.

Skrevet

Oj! Jeg har gått over til Firefox fordi jeg gikk lei av alle advarslene til Explorer, men tror du kan be om å overse faren hvis du tør :-D

Skrevet

Nei det er antivirusprogrammet mitt som maser. Bruker seff firefox. Og det har aldri klaget før, kom i dag.

Skrevet

Hmm, hvilket program bruker du da? Jeg har Avast, og det klager ikke (men så har jeg Vista da, og det er jo egentlig et eneste diger virus)

Skrevet

Jeg får akkurat samme advarsel som deg lektor doppler! Begynte å få det nå ikveld etter at jeg oppdaterte adobe flash readern.

Skrevet

Bruker Trend, har maskin fra jobben og trend er standard, og den er ganske rigid satt opp, ikke noe tull. Men jeg er jo innom disse sidene nå og da, men i kveld er som sagt første gangen jeg har fått disse advarslene.

Skrevet

Jeg har ikke fått beskjed om farer her.....

Men pc`en henger seg ofte opp etter at jeg har vært her.

Det tar også en evighet å komme inn igjen hvis jeg er innlogget og går på andre sider før jeg vender tilbake.

Kan det være at det har skjedd noe nytt med nettsidene her?

Har hatt samme virusprog (ATV eller noe sant?) i lengre tid, og det oppførste seg ikke slik da?

Skrevet

Sidene her har vært trege i det siste og? Henger seg opp osv?

Skrevet

Lille sprett: adobe sin nyeste versjon har ett reklamevedheng! Popper opp no reklame for mobilsms o.l. etterhvert hver gang man åpner ei internett side. Kan være derfor du får advarsler.

Skrevet

trend må være et veldig bra program, for programmene jeg kjører oppdager ikke de skumle google coockiene som er rundt omkring (de fisker etter hva du søker på og skriver om rundt omkring og sørger for at du får relevant reklame hvor enn google måtte være på din digitale ferd gjennom verdensvevet).

Skrevet

Hallo jenter, det er en ny spyware (likner virus!) ute og går fra wixawin (det er iallefall adressen til popuppen), det mases om at man kan vinne ipod, rosa laptop, gjøre kjærlighetsquiz... Det har antakeligvis med den flashen å gjøre. Det er altså en sikkerhetsfeil og at det er phishing er nok helt riktig! Bra at virusprogrammet tar det, min norman tok det ikke! For all del lukke disse vinduene som popper og si nei og cancel til alt, trykk ctrl-alt-del og velg end task om det ikke er et cancel-alternativ!

Skrevet

jeg får samme beskjeden vær gang jeg åpner et innlegg. irriteranes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...