Gå til innhold

Det var en periode de våtserviettene "Can Doo" var i salg i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som kan spyles ned i do, med den frosken på... Jeg kan ikke huske å ha sett dem i butikken den siste tiden... er de tatt av markedet eller er det bare jeg som er blind? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynt med pottetrening? ;-)

Jeg kan huske å ha sett reklame på tv for den "Jeg kan også med Can-Do" (Ikke så bra navn på norsk egentlig...)

Skrevet

Jepp, og vaskemaskinen går for fult! hehe! Han klarer fint å tisse på do, men er ikke så veldig flink til å si ifra når han må tisse, bare når han har lyst... hehe

Skrevet

Åh ja de husker jeg!! Har ikke sett de på mange år når jeg tenker meg om :/

husker det ble en del diskusjon om de, de tettet vist en del toalett rundtom. Nyere kloakksystem tålte de vist, men hadde en eldre hus kunne de bli problem..

Skrevet

Eller hva med denne:

Nekte for at man må på do, for deretter ti minutter seinere tisse på seg.

Men det går seg nok til etterhvert!

Skrevet

Hmmm... Jeg hamstret med meg endel fra Spania, for jeg synes de er helt geniale! Får se åssen det går her... Blir jo uansett kun brukt ved bommelom...

Skrevet

De våtserviettene ble trukket fra markedet fordi de ikke er egnet til å putte i do. De løser seg ikke opp som vanlig dopapir og kan skape store problemer for både ledningsnett og renseanlegg. Så du som hamstrer i Spania, ikke putt i i do. De skal da i søplekassen som andre våtservietter.

Skrevet

Men hvorfor står det da på dem at de kan puttes i do?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...